کولرگازی اینورتر ۱۲۰۰۰ وستینگ هاوس مدل WASP12GNWMI

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

وستینگ هاوس (Westinghouse) یکی از شرکت های معتبر آمریکایی است که در زمینه محصولات الکتریکی خانگی فعالیت دارد. اما یکی از محصولات خانگی خوش نام و آوازه این کمپانی، کولرگازی ها یا اسپیلت های وستینگ هاوس می باشد که با ظرفیت های مختلف به بازار روانه شده است. در این مطلب قصد داریم قیمت و مشخصات کولرگازی اینورتر ۱۲۰۰۰ وستینگ هاوس مدل WASP12GNWMI را مورد بررسی قرار دهیم پس تا پایان این متن با ما همراه باشید.

همچنین اگر به دنبال خرید تلویزیون بانه هستید از لینک مزکور دیدن فرمایید.

کولرگازی های کم مصرف وستینگ هاوس بانه

این کولرگازی 12000 اینورتر وستینگ هاوس دارای عملکرد سرد و گرم می باشد، بنابراین شما می توانید در چهار فصل سال از آن استفاده کنید و فضای لذت بخشی را برای خود و سایر اعضای خانواده فرآهم کنید. دیگر استفاده از کولرهای آبی و سایر سیستم های خنک کننده دمده شده و قابلیت خنک کنندگی آنچنانی ندارند اما استفاده از کولرگازی های وستینگ هاوس علاوه بر اینکه می توانید در ماه های سرد و گرم سال از آن استفاده کنید، مصرف برق بسیار پایینی نیز دارند.

بهترین ماشین لباسشویی بانه را در این لینک مشاهده کنید.

کمپرسور روتاری این کولرگازی اینورتر 12000 وستینگ هاوس بانه نسبتا بزرگ بوده و توانایی فوق العاده ای در ایجاد هوای خنک خواهد داشت. اسپیلت 12000 دیواری تک پنل وستینگ هاوس به دلیل بهره گیری از فناوری اینورتر دارای مصرف انرژی بسیار پایینی است و نسبت به مدلهای مشابه سایر برندهای کولرگازی مصرف برق پایین تری دارد. بنابراین اگر مصرف برق برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است خرید کولرگازی 12000 اینورتر وستینگ هاوس بانه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خرید کولرگازی اینورتر 12000 وستینگ هاوس بانه

قدرت پرتاب باد این کولرگازی کم مصرف وستینگ هاوس بانه بین 10 تا 11 متر می باشد که بسیار قدرتمندتر از مدلهای مشابه برندهای دیگر بوده و توانایی پرتاب باد از چهار جهت مختلف را دارد. بنابرای با این قدرت پرتاب باد کولرگازی 12000 وستینگ هاوس شما مطمئن خواهید بود که تمام فضای اتاق خنک خواهد شد و محیطی دلچسب و آرامش بخش برای شما به ارمغان خواهد آورد.

یکی دیگر از مزیت های این کولرگازی اینورتر 12000 وستینگ هاوس ایجاد سر و صدای بسیار پایین هم در یونیت خارجی و هم در واحد داخلی می باشد که این به لطف فناوری پیشرفته اینورتر است که در ساخت این کولرگازی جدید وستینگ هاوس استفاده شده است. همچنین از لحاظ طراحی این اسپیلت 12000 وستینگ هاوس دارای ابعاد بسیار جمع و جوری می باشد و دارای یک پنل سفید رنگ براق و صاف بوده که نمای بسیار زیبایی را به دکوراسیون اتاق شما خواهد بخشید.

قیمت کولرگازی 12000 اینورتر وستینگ هاوس بانه

کولرگازی 12000 اینورتر وستینگ هاوس مدل WASP12GNWMI دارای یک ریموت کنترل با برد 7 متر می باشد که بر روی آن دکمه های متعددی قرار گرفته است و شما می توانید به راحتی سرعت فن و تنظیم جهت باد را انجام دهید همچنین دارای حالت خواب و تایمر نیز می باشد. بر روی پنل یک صفحه نمایش LED وجود دارد که به صورت نشانگر دیجیتالی می باشد و میزان درجه حرارت و سایر برنامه های دیگر را برای شما نمایش خواهد داد.

کولرگازی دی سی اینورتر وستینگ هاوس بانه

بدنه کندانسور کولرگازی اینورتر 12000 وستینگ هاوس بانه از جنس فولاد ضد زنگ بوده و کاملا ضد خوردگی می باشد، بنابراین در هر شرایط آب و هوایی از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. همانطور که می دانید در ساخت کولرگازی ها از سه نوع کمپرسور اسکرول، پیستونی و روتاری استفاده می شود که کولرگازی اینورتر 12000 وستینگ هاوس بانه مجهز به کمپرسور روتاری می باشد.

جدیدترین کولرگازی های اینورتر وستینگ هاوس بانه

مهمترین مزیت کمپرسور روتاری نسبت به سایر کمپرسورها مصرف برق بسیار پایین تر است به همین دلیل است که کولرگازی اینورتر ۱۲۰۰۰ وستینگ هاوس مدل WASP12GNWMI در رده کولرگازی های کم مصرف وستینگ هاوس قرار دارد. همچنین کمپرسورهای روتاری سر و صدای بسیار پایین تری دارند و این یعنی ایجاد مزاحمت کمتر است. کمپرسور روتاری کولرگازی 12000 اینورتر وستینگ هاوس بانه از نوع T1 می باشد که مخصوص مناطق معتدل و مرطوب شمال و غرب کشور می باشد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی اینورتر ۱۲۰۰۰ وستینگ هاوس مدل WASP12GNWMI”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *