کولر گازی 42000 ایستاده وستینگ هاوس

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

امروزه استفاده از کولرگازی با توجه به گرمتر شدن هوای کره زمین امری اجتناب ناپذیر است. کولر ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند اما پرطرفدارترین آنها ایستاده و دیواری می باشد که در برندهای متنوعی در بازار موجود می باشند. در این مطلب قصد داریم کولر گازی 42000 ایستاده وستینگ هاوس را به شما معرفی کنیم که قادر است هوای گرم و سرد را ایجاد نماید، بنابراین شما می توانید در تمام فصول سرد و گرم سال از آن استفاده کنید.

این کولر گازی وستینگ هاوس دارای ظرفیت 42000 بی تی یو می باشد که مخصوص مناطق گرم و حاره ای طراحی شده است. فناوری اینورتر از جمله ویژگی های بارز این کولر می باشد و از گاز مبرد R410A برای خنک کنندگی استفاده می کند.

کولر گازی 42000 ایستاده وستینگ هاوس

کافیست به سایت ماه بانو مراجعه کنید تا طیف وسیعی از کولر های این برند را مشاهده کنید و به راحتی کولر گازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال خرید کولر گازی ایستاده برای محیط بزرگ خود هستید ما به شما خرید این مدل را پیشنهاد می کنیم. این کولر گازی با توجه به اینکه از فناوری اینورتر بهره می برد قادر است در مصرف برق به میزان 60 درصد صرفه جویی کند و نسبت به کولر گازی های معمولی مصرف انرژی بسیار پایین تری دارد.

کولر گازی 42000 ایستاده وستینگ هاوس

این مدل دارای کلاس بهره وری انرژی A می باشد و از یک طراحی مدرن و زیبا بهره می برد. در واقع این کولر دارای ابعادی باریک و جمع و جور می باشد که به راحتی می توانید در هر گوشه ای از اتاق قرار دهید. کندانسور یا یونیت خارجی کولر گازی 42000 ایستاده وستینگ هاوس در برابر سخت ترین شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد و مجهز به پره های طلایی می باشد که کاملا ضد زنگ و ضد خوردگی می باشند.

علاوه بر این قابلیت کارکرد در دمای 58 درجه سانتی گراد را نیز دارد به همین دلیل این کولر گازی برای مناطق گرم و حاره ای طراحی شده است.این سایز بیشتر برای مکان های بزرگ مانند هتل ها، فروشگاه ها، بانک ها و رستوران ها کاربرد دارد و عملکرد همه آنها در آزمایشگاه های مخصوص مورد تست و آزمایش قرار گرفته اند. بنابراین از لحاظ کارایی عالی و خیالتان از بابت عملکرد سرمایشی آنها راحت باشد.

کولر گازی 42000 ایستاده وستینگ هاوس

قیمت این محصول در بانه خیلی ارزانتر از سایر شهرهای ایران می باشد و می تواند با صرف کمترین هزینه صاحب این محصول شوید. اگر محیط نسبتا بزرگی دارید نیازی نیست چند کولر تهیه کنید، به راحتی می توانید با خرید یک کولر گازی 42000 ایستاده  علاوه بر اینکه در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد، خنک کنندگی به مراتب بهتری برای فضای مورد نظر شما فرآهم خواهد کرد.

این کولر دارای امکانات و ویژگی های زیادی از جمله تایمر خاموش / روشن، حالت خواب، قابلیت سرمایش سریع، قابلیت کنترل مصرف انرژی، سطح صدای بسیار پایین، قابلیت خود تمیز شوندگی، فیلتر محافظ دو گانه، قابلیت پرتاب باد در چهار جهت مختلف، قدرت پرتاب باد 20 متری، فیلتر ضد باکتری و بوهای نامطبوع، صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان 65 درصد و سیستم عیب یاب هوشمند می باشد که این امکان را برای شما فرآهم می کند تا فضایی خنک و آرامش بخش در اختیار داشته باشید.

کولر گازی 42000 ایستاده وستینگ هاوس

 

کولر گازی 42000 ایستاده وستینگ هاوس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی 42000 ایستاده وستینگ هاوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *