کولرگازی 36000 سامسونگ

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولرگازی 36000 سامسونگ مدل 2018 MAX از جمله سیستم های تهویه هوای پیشرفته ای می باشد که دارای قدرت سرمایش فوق العاده ای می باشد و جزو اسپیلت های سرمایشی- گرمایشی سامسونگ است. گاز R410a این کولرگازی جدید سامسونگ 2020 قابلیت خنک کنندگی بی نظیری دارد که آلودگی کمتری برای محیط زیست ایجاد می کند و به دوستدار محیط زیست شناخته شده است. کولرگازی های سری جدید سامسونگ همگی کاهش مصرف برق قابل توجهی دارند و این یکی از مزیت های بزرگ کولرگازی های 2018 سامسونگ می باشد.

کولر گازی بوش بانه مدل های 2018 بسیار کم مصرف همراه با گارانتی معتبر در این لینک

در واقع سری جدید کولرگازی های سامسونگ 2018 از تکنولوژی های فرآوانی بهره می برند که درنهایت موجب ایجاد هوای بسیار خنکی برای فضاهای مورد نظر شما خواهند شد. از جمله تکنولوژی هایی که در کولرگازی های سامسونگ 2018 بکار رفته است، فناوری S-Plasma Ion می باشد که سامسونگ آن را با عنوان پزشک باکتری ها معرفی کرده است.

این فناوری هیدروژن و اکسیژن تولید می کند که با باکتری ها، ویروس ها و سایر مواد مضر ترکیب می شوند و آنها را به بخار آب تبدیل می کند که هیچگونه ضرری ندارند. بنابراین شما در نهایت هوای خنک و بسیار سالمی در اختیار خواهید داشت و نفس کشیدن در این هوای خنک بی خطر بسیار راحت تر و لذت بخش تر خواهد بود. قابلیت سرمایش سریع از جمله ویژگی های بی نظیر این کولرگازی 36000 سامسونگ می باشد که بر روی ریموت کنترل با دکمه Turbo مشخص شده است و می توانید زمانی که خسته از سر کار برمی گردید و به هوای خنک نیاز دارید از آن استفاده کنید.

کولرگازی 2018 سامسونگ بانه

حالت Turbo کولرگازی جدید سامسونگ 36000 قادر است تنها در عرض نیم ساعت یک خنک کنندگی بی نظیر را فرآهم کند در این حالت کمپرسور با قدرت بیشتری فعالیت خواهد کرد و موجب می شود هوای خنک سریعتر به اتاق راه یابد. همچنین لازم به ذکر است که این کولرگازی کم مصرف سامسونگ 36000 دارای قابلیت تصفیه هوای خانگی می باشد که باعث ایجاد هوای به مراتب سالم تری نسبت به مدلهای مشابه برندهای دیگر خواهد شد.

کولر گازی جنرال بانه صد در صد اورجینال و تضمینی همراه با 5 سال گارانتی شرکتی

کمپرسور روتاری این کولرگازی اینورتر سامسونگ 36000 کارایی خود را در دمای 54 درجه سانتی گراد نیز حفظ خواهد کرد و این یک ویژگی بی نظیر برای کشور ایران می باشد. فروشگاه اینترنتی ماه بانو در شهر مرزی بانه فعالیت دارد و دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد، بنابراین ضمن تضمین اصلی بودن کالا تمامی کولرگازی های ماه بانو را با گارانتی 2 ساله، 5 سال خدمات پس از فروش به همراه نصب رایگان در محل ارائه می کند.

کولرگازی سامسونگ 36000 بانه

لذا اگر قصد خرید کولرگازی 36000 سامسونگ بانه را دارید می توانید با پشتیبان های بخش فروش ما هماهنگ کنید. در ضمن قیمت کولرگازی 36000 سامسونگ بانه به مراتب ارزانتر از سایر شهرهای ایران می باشد و شما می توانید گاها تا 50 درصد در بودجه خود صرفه جویی کنید.

حالت خواب راحت کولرگازی 2018 سامسونگ

امروزه کولرگازی مجهز به حالت های مختلف برای راحتی و آسایش شما می باشند. یکی از حالت های کولرگازی 36000 سامسونگ بانه، حالت خواب راحت یا Good Sleep می باشد که باعث می شود خوابی بسیار راحت و دلنشین داشته باشید. این حالت خواب راحت به صورت خودکار دما و رطوبت هوا را تنظیم می کند و سبب می شود صبح بسیار سرحال از خواب بیدار شوید بدون اینکه احساس سرما یا گرما کنید.

در واقع حالت خواب راحت کولرگازی اینورتر 36000 سامسونگ به صورت اتوماتیک دمای اتاق را هر ساعت یک درجه افزایش می دهد تا در طول شب که هوا خنک تر می شود احساس سرما نکنید. بعلاوه این حالت خواب راحت قادر است نسبت به حالت معمولی 36 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

فیلتر FULL HD و تمیز کردن هوا به صورت هوشمند

از جمله قابلیت های این کولرگازی 36000 سامسونگ بانه، نمایش زمان تمیز کردن فیلتر می باشد که به صورت یک نور آبی به شما اخطار می دهد. در واقع فیلترهای پس از مدت زمانی بایستی تمیز شوند و در کولرگازی های قدیمی باید به صورت دستی چک می کردید که آیا فیلتر کثیف شده یا نه اما این کولرگازی سامسونگ 36000 به طور هوشمند شما را مطلع خواهد کرد.

فیلتر FULL HD این کولرگازی 36000 سامسونگ قادر است ذرات گرد و غبار را به دام بیاندازد و هوای مطبوع و سالمی را در اختیار شما قرار دهد. با این فیلتر فول اچ دی (Full High Density Filter) کاملا آسوده خاطر خواهید بود که هوای اتاق تمیز و پاک خواهد بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی 36000 سامسونگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *