کولرگازی 36000 اجنرال

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولر گازی 36000 اجنرال مجهز به فناوری سرمایش و گرمایش است و سیستم دی سی اینورتر روی آن نصب شده است و می تواند انتخابی بسیار مناسب برای طرفداران این برند معروف باشد.

رنگ سفید این کولر گازی به همراه طراحی فوق العاده پنل داخلی آن از لحاظ ظاهری بسیار شیک و ظریف می باشد. ویژگی بی نظیری که این کولر دارد، برد دی سی اینورتر آن است که سبب می شود مصرف انرژی را به میزان بسیار زیادی کاهش دهد.

قیمت کولر گازی 36000 اجنرال (2)

همچنین یک قطعه چرخ دنده ای شکل در درون موتور تعبیه شده است که اجازه نمی دهد کولر به طور مطلق خاموش شود و این باعث می شود مصرف انرژی تا میزان 73 درصد نسبت به کولرهای معمولی کاهش یابد. بنابراین از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشد و دیگر نیازی نیست نگران قبض های برق خود باشید.

قیمت کولر گازی 36000 اجنرال

فناوری اینورتر کولرگازی 36000 اجنرال باعث کاهش فوق العاده مصرف برق می شود و دارای کلاس بهره وری انرژی +++A می باشد. کمپرسور این کولر گازی اجنرال از نوع روتاری و دارای گنجایش 36000 BTU می باشد که برای مکان های حداقل 110 متری جوابگو است.

کولر گازی 36000 اجنرال

قطعات این کولر اصل کاوازاکی ژاپن می باشد که در کشور تایلند مونتاژ می شود، البته جدیدا مدل تقلبی آن هم به بازار وارد شده است که پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید حتما این موضوع را در نظر داشته باشید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید. سایت ماه بانو دارای نماد اعتماد بوده و تحت نظر وزرات صنعت، معدن و تجارت فعالیت دارد.

این محصول قبل از ارائه به بازار، در آزمایشگاه شرکت فوجیتسو مورد تست و آزمایش قرار می گیرد تا این اطمینان حاصل شود که می تواند در شرایط آب و هوایی مختلف عملکرد بی نظیری داشته باشد. مسلما شما هم در مورد کولرهای این برند تا حدی شناخت دارید که دوام، کیفیت و کارایی آنها برای کاربران ایرانی این برند معتبر جهانی ثابت شده است.

مجهز به فیلترهای یون زدایی همراه با عصاره سیب می باشد که موجب از بین بردن بوهای نامطبوع، دود سیگار، گرد و غبار و میکروبها خواهد شد بنابراین همواره هوایی سالم و بهداشتی در اتاقهای شما جریان خواهد یافت. همانطور که اشاره کردیم این کولر دارای رتبه بندی انرژی +++A بوده که بسیار کم مصرف می باشد و همچنین با گاز مبرد R410a کار می کند.

قیمت کولر گازی 36000 اجنرال

از این محصول به واسطه داشتن عملکرد سرمایشی و گرمایشی، می توان در فصل سرما و گرما از آن استفاده کرد و یک دستگاه تهویه مطبوع بسیار مناسب برای سالن ها و اتاقهای بزرگ شما می باشد. کولر گازی 36000 اجنرال متناسب با مناطق گرم خاورمیانه طراحی شده است و در دماهای بالای 50 درجه سانتی گراد نیز، عملکردی عالی خواهد داشت که به شما امکان می دهد از هوای خنک اتاق لذت ببرید.

فروشگاه ما ضمن تضمین اصالت کالا، این کولرگازی 36 هزار را با تخفیف ویژه ارائه خواهد کرد و علاوه بر گارانتی 2 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش، به طور کاملا رایگان در هر نقطه ایران نصب خواهد شد.

کاهش مصرف برق تا میزان 73% در کولر گازی 36000 اجنرال 2018

با اطمینان می توان گفت؛ بهترین مزیتی که این کولر دارد موتور DC Inverter آن می باشد که قادر است تا 73% در مصرف انرژی صرفه جویی کند و این به معنای کاهش هزینه های مادی شما می باشد. این کولرگازی دی سی اینورتر نسبت به کولرگازی های AC بیش از 50 درصد مصرف برق کمتری دارد.

لذا چنانچه مصرف برق برای شما اهمیت دارد حتما در هنگام خرید به میزان مصرف انرژی آن توجه داشته باشید.خرید این محصول می تواند برای کسانی که خواهان مصرف برق کمتر هستند، گزینه مناسبی باشد. این کولر دیواری علاوه بر اینکه یک سرمایش و گرمایش فوق العاده را تولید خواهد کرد در کاهش مصرف انرژی نیز توانایی بی نظیری دارد.

اهمیت استفاده از گاز R410a

این محصول از گاز R410a بهره می برد که موجب کارایی بهتر و طول عمر بیشتر دستگاه خواهد شد. مزیت ویژه گاز R410a، توانایی جذب و رها کردن حرارت بیشتر است. کمپرسور آن دی سی اینورتر قابلیت تولید هوای خنک تری دارد که می تواند فضای بیشتری را نیز خنک کند و این موتور بسیار پیشرفته از فرسودگی دستگاه جلوگیری خواهد کرد و باعث می شود سالهای طولانی عملکرد ب نظیر خود را حفظ کند.

کولر گازی 36000 اجنرال

گاز R22 که در کولرهای قدیمی به کار رفته است علاوه بر اینکه باعث وارد آمدن فشار بیشتری به کمپرسور می شود، طول عمر دستگاه را نیز کاهش خواهد داد. بنابراین از این بابت می توانید در مورد خرید این مدل خیالتان راحت باشد و احتمال سوختن موتور یا ترک برداشتن بسیار بسیار کمتر است.

سایر ویژگی ها و امکانات

کمپرسور این محصول دارای یک پوشش طلایی ضد زنگ می باشد که در شرایط آب و هوایی مرطوب یا گرما از استحکام فوق العاده ای برخودار است.

این مدل ات قرار دادن پره هایی با پوشش طلایی از خوردگی و فرسایش موتور و سایر قطعات آن جلوگیری خواهد کرد. مجهز به یک فیلتر ضد باکتریایی می باشد که قادر است به میزان 99/99 درصد میکروبها و باکتری های را جذب و از بین ببرد و این مزیت بزرگی محسوب می شود برای افرادی که از آلرژی های گوناگون فصلی رنج می برند.

مجهز به قابلیت Fast Cool یا خنک کنندگی سریع می باشد و نیازی نیست مدت زیادی صبر کنید تا اتاق شما خنک شود زیرا این ویژگی در کمترین زمان ممکن قادر خواهد بود دمای اتاق را به حد مطلوب برساند. همچنین این کولر مجهز به یک حالت خواب می باشد که این امکان را برای شما فرآهم می کند تا خواب راحت و آسوده ای داشته باشید و فوق العاده کم صداست که اصلا متوجه روشن بودن آن نخواهید بود.

هوای بیش از حد خشک و یا بیش از حد مرطوب در هنگام خواب می تواند به گلو و بینی شما آسیب برساند اما این حالت خواب کاملا هوشمند است و هوای بسیار مطلوبی فرآهم خواهد کرد. قدرت پرتاب آن 20 متر می باشد و این بدین معنی است که هوای خنک به راحتی به تمام گوشه و کناره های اتاق خواهد رسید.

یونیت داخلی این آن قادر است هوا را به چهار طرف هدایت کند و شما می توانید بسته به موقعیتی که نشسته اید آن را تنظیم کنید. سطح صدای آن تنها 50 دسی بل است که این یعنی ایجاد سر و صدای بسیار پایین که اصلا احساس نخواهید کرد.

1 دیدگاه برای کولرگازی 36000 اجنرال

  1. ی پاسخ

    عکس با مدل نوشته شده همخوانی ندارد.اصلا اجنرال همچین کولری با این شکل ندارد.
    بانه تبدیل به مهد اجناس تقلبی شده است.

    • ماه بانو پاسخ

      سلام و عرض ادب
      پشتیبان های بخش تحریریه اطلاعات فنی ندارند و گاها به دلیل برداشتن عکس محصول از سایت های دیگر مشکلاتی پیش می آید مدل ذکر شده از مدل های رسمی این شرکت بوده و قیمت محصول هم کاملا با قیمت محصول اصلی هم خوانی دارد.کولر گازی ارسال شده هم قابل استعلام از وبسایت رسمی شرکت هست.ماه بانو هیچ گونه فعالیتی در زمینه فروش اجناس بدل نداشته و همه محصولات با گارانتی اصالت صد در صدی کالا ارسال و در صورت هر گونه مغایرت جنس پس گرفته می شود.با این حال بابت توجه و تذکر به جای شما از شما سپاسگذاریم.در این که در همه شهرهای ایران بدل فروشی به شغلی پر رونق تبدیل شده حرف و شکی نیست اما مجموعه ما در این زمینه فعالیتی ندارد.به بخش مربوطه جهت تعویض عکس محصول اطلاع داده شد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *