کولر گازی اجنرال 30000

(دیدگاه کاربر 5)
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

قیمت کولر گازی اجنرال 30000 مدل aogr30rat

چند نکته مهم درباره کولر گازی اجنرال 30000 که همه می خواهند قبل از هر توضیحی آنرا بدانند(این ویژگی ها برای کولر عرضه شده توسط سایت ماه بانو است و بحثی راجب کولر های بدل عرضه شده در بازار نیست ) :

قطعات آن ژاپنی بوده و در تایلند مونتاژ شده است.

سرمایشی گرمایشی است یعنی هم هوای سرد تولید می کند هم هوای گرم.

مجهز به گاز r22 است

اینورتر ندارد

 

اگر از خرید اجناس چینی و متفرقه خسته شدید ما به شما این کولرگازی ژاپنی را پیشنهاد می کنیم.تمامی قطعات کولر گازی اجنرال 30000 ساخت ژاپن و سرهم کردن و منتاژ آن در تایلند انجام می شود.این مدل را به جرئت می توان یکی از با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین کولرگازی 30000 بازار حال حاضر ایران نام برد.کولر گازی اجنرال 30000 ماندگاری طولانی ,موتور قوی ,مصرف بسیار بهینه و قیمتی مناسب دارد.قیمت آن به نسبت سایر برند ها و در مقایسه با کیفیت آن قیمتی کاملا به صرفه می باشد.

قیمت کولر گازی اجنرال 30000

این محصول هم عملکرد سرمایشی دارد و هم گرمایشی.یعنی در روزهای گرم تابستان شما می توانید از آن به عنوان یک منبع هوای خنک و یا حتی سرد و در روزهای سرد زمستان به عنوان دوستی گرم و بخاری دوست داشتنی از آن استفاده کنید.نگران هزینه برق مصرفی نباشید این کولر گازی اجنرال 30000 با گرید مصرف انرژی A++ بسیار بهینه بوده و در مصرف برق کاملا صرفه جویی خواهد کرد.به گونه ای که از مبلغ قبض برق مصرفی ماهیانه خود رضایت کامل را خواهید داشت.

کولرگازی 30 هزار اوجنرال بانه (2)

قیمت این محصول به نسبت سایر شهرهای ایران به دلیل واردات مستقیم پایینتر بوده و شما عزیزان با خرید مستقیم آن هم می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و هم جنس اصل را تحویل بگیرید.

یکی دیگر از دغدغه های مشتریان گرامی بیرون ماندن کمپرسور محصول در بیرون منزل است.همه از شیوه های جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی کمرسور آن بر روی پشت بام می پرسند و ابراز نگرانی می کنند اما کمپانی سازنده در این محصول ابتکاری به خرج داده و تا حدودی این مشکل را مرتفع کرده است.روی پرهای فلزی آن را با ماده ای زرد رنگ پوشانده که اصطلاحا کولر پره طلایی اسم گرفته که باعث ماندگاری بیشتر و احتمال خرابی کمتر این قطعات در مقابل گرد و غبار و باد و باران می شود.

کولرگازی 30 هزار اوجنرال بانه (3)

از دیگر ویژگی های این محصول تنظیم پرتاب باد خودکار در 4 جهت و با قدرت قابل قبول است.این ویژگی به کولر گازی کمک می کند تا همه نقاط اتاق را یکسان تغییر دما دهد.حال در حالت سرمایشی همه نقاط اتاق را خنک و در حالت گرمایشی همه نقاط را مثل هم گرم کند.

راه اندازی مجدد در حالت تنظیمات قبلی هم کمک می کند تا حتی در صورت قطع شدن برق تنظیمات آن رسیت نشده و بعد از روشن شدن برق و یا روشن شدن جدد در حالت تنظیمات قبلی که برایش تعریف شده مجدد شروع به کار کند.

حالت خواب هم به تنظیم دمای هوا هنگام خواب شما کمک می کند که هوای اتاق نه زیاد سرد و نه زیاد گرم شود

کولرگازی 30 هزار اوجنرال بانه (4)

کولر گازی ارائه شده توسط فروشگاه ماه بانو همچون سایر محصولات آن در صورت خواست مشتری با گارانتی معتبر ارائه می شود.از مزایای گارانتی 2 سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش به همراه نصب و راه اندازی کولرگازی در اسرع وقت می باشد.گارانتی آپشنی اختیاری و در صورت تمایل مشتری با هزینه جداگانه محاسبه خواهد شد.

5 دیدگاه برای کولر گازی اجنرال 30000

  1. کمانگر پاسخ

    تو سایت هم جنرال دارید هم اوجنرال یک کمپانی هستن اینا؟

  2. ناشناس پاسخ

    کولر گازی ogeneral 30000

  3. یوز ایرانی پاسخ

    قیمت آپدیت هست؟

    • admin پاسخ

      سلام و عرض ادب
      قیمت روز رو از پشتیبان های ما بگیرید

  4. احمد پاسخ

    سلام.جنرال 30000 چند مدل داره موجود در بازار؟

    • admin پاسخ

      سلام و عرض ادب
      جهت مشاوره با پشتیبان های ما در تماس باشید

  5. ایمان پاسخ

    سلام قربان.قیمت این 3000 به نسبت قبل چه تغییری کرده؟

    • admin پاسخ

      سلام دوست من
      به طبع افزایش قیمت داشته.مثل سایر اجناس

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *