کولرگازی 30000 گری

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولرگازی 30000 گری محصولی بسیار پرقدرت مخصوص فضاهای بزرگ با مصرف انرژی بهینه.کولر گازی 30000 گری از تکنولوژی اینورتر بهره می برد که به کمک این قابلیت مصرف برق آن بسیار پایین امده و استفاده از کولر را مقرون به صرفه خواهد کرد.بیشتر مصرف برق کولر گازی برای استارت اولیه است که نیاز کولر برای روشن شدن و اولین تغییر دمای اتاق به برق بسیار بالا می باشد.وظیفه اینورتر حذف این نیاز اولیه زیاد می باشد که تا 60 درصد از مصرف برق کاسته و هزینه های قبض ماهیانه را کاهش می دهد.

هم سرمایشی هم گرمایشی.بله این مدل هم هوای خنک برای تابستان گرم دارد هم برای شما هوای گرم در زمستان سرد تولید می کند.با یک تیر دو نشان بزنید.

کولرگازی 30 هزار اجنرال را هم ببینید.

کولرگازی 30000 گری کم مصرف

کولر گازی گری 30000 موتور بزرگ

کولر گازی 30000 گری از نمایشگر دیجیتال بهره می برد که به نسبت سایر نمایشگر ها اطلاعات جامع تر و واضح تری را در اختیار مصرف کننده می گذارد.راه اندازی مجدد خودکار بعد نوسانات یا قطعی برق بدون نیاز به تنظیمات مجدد از دیگر ویژگی های این کولرگازی 30 هزار ساخت گری – Gree است.

کولر گازی گری بانه را از ماه بانو بخواهید.

عکس کولر گازی 30000 گری

کولر گازی گری 30000 قیمت

سیستم خواب راحت در این محصول منجرمی شود که دمای اتاق را متناسب حفظ کند و از تغییرات زیاد جلوگیری می کند.بدین گونه که اگر فعالیتی در داخل اتاق صورت نگیرد به دمای تعین شده رفته و در همان دما هوای اتاق را حفظ می کند.

قیمت کولرگازی 30000 گری

یکی از مزایای بزرگ این محصول که در شرایط بد هوای این روزای کشور بسیار خودنمایی کرده فیلتر های تصفیه هوا است.وقتی شما آن را روشن می کنید و آن شروع به کار می کند هوای اتاق را می مکد سرد کرده و در اتاق در جریان می اندازد.اما اتفاقی که در این حین می افتد عبور هوا از چندین فیلتر تمیز کننده است که منجر می شود گرد و غبار را گرفته و آن را میکروب زدایی و هوای سالم را روانه اتاق کند.شما با گذر زمان از شروع به کار کولر گازی احساس راحت تر شدن نفس کشیدن و سبکی هوای اتاق را خواهید داشت.

خرید کولر گازی 30000 گری

قیمت کولر گازی گری 30000 بدون گارانتی | محصولات ارائه شده توسط فروشگاه ماه بانو همگی اورجینال و با کیفیت بوده و سالیان سال ازش استفاده خواهید کرد اما برای آن دسته از عزیزانی که به گارانتی علاقمند هستند این امکان به صورت آپشنی اختیاری توسط ماه بانو ارائه می شود به گونه ای که با اندک هزینه ای اضاف بر هزینه محصول کولرگازی با گارانتی معتبر در شهر خودتان برایتان گارانتی خواهد شد.از مزایای گارانتی 2 سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی توسط شرکت گارانتی کننده می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی 30000 گری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *