کولرگازی 30000 سامسونگ

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولرگازی 30000 سامسونگ مدل 2018 MAX علاوه بر اینکه سرمایش بهتری ایجاد می کند در مصرف انرژی نیز صرفه جویی به عمل خواهد آورد و نسبت به سایر مدلهای مشابه برندهای دیگر دارای بازدهی بیشتری است. با خرید کولرگازی سامسونگ 30000 مکس احساس لذت بخشی به شما دست پیدا خواهد کرد و هوای خنک فضای اتاق شما را پر خواهد کرد.

کولر گازی بوش بانه مدل های 2018 بسیار کم مصرف همراه با گارانتی معتبر در این لینک

این کولرگازی 30000 سامسونگ مجهز به فناوری اینورتر می باشد که دارای عملکردی هوشمند است و قابلیت سرد و گرم دارد. کولرگازی های سامسونگ سری مکس در پنج ظرفیت مختلف به بازار ارائه می شود که دارای گرید انرژی ++A بوده و از بهره وری بسیار بالایی نیز برخوردرا می باشند.

جدیدترین کولرگازی های سامسونگ بانه

کولرگازی سامسونگ 30000 از گاز مبرد R410A برای خنک کنندگی استفاده می کند که بسیار سازگار با محیط زیست بوده و قدرت تولید سرمایش بهتری نیز دارا می باشد. این کولرگازی اینورتر سامسونگ 30000 دارای عملکردی اتوماتیک می باشد و با استفاده از قابلیت سرمایش سریع (Fast Cooling) در عرض چند دقیقه هوای خنک و مطلوبی را برای اتاق شما به ارمغان خواهد آورد، پس از رسیدن هوای اتاق به دمای مطلوب در حالت آرام قرار گرفته و باعث می شود این دمای مطلوب تا زمان خاموش کردن کولرگازی حفظ شود.

کم مصرف ترین کولرگازی های سامسونگ

علاوه بر این کولرگازی 2018 سامسونگ اینورتر دارای حالت خواب خوش یا Good Sleep می باشد که در هنگام خواب هوایی مطلوب و لذت بخشی را برای شما فرآهم می کند تا خوابی راحت و آرام داشته باشید.

کولر گازی جنرال بانه صد در صد اورجینال و تضمینی همراه با 5 سال گارانتی شرکتی

در واقع حالت خواب آرام که بر روی ریموت کنترل یک دکمه برای آن اختصاص یافته است قادر است دما و رطوبت را به صورت خودکار و کاملا دقیق کنترل کند تا در طول شب نه احساس سرما کنید نه گرما و صبح با روحیه ای عالی از خواب بیدار شوید. علاوه بر این حالت خواب قادر است در مصرف برق به میزان 36 درصد صرفه جویی کند و به قول معروف شما با یک تیر دو تا نشون میزنید، هم هوای خنکی در اختیار خواهید داشت هم اینکه در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد.

خرید کولرگازی سامسونگ بانه

این کولرگازی جدید سامسونگ 30000 اینورتر مجهز به سیستم Triple Protector+ می باشد که قادر است از کمپرسور کولرگازی در برابر نوسانات برق محافظت نماید و با این سیستم دیگر نگران قطع و وصل شدن برق نباشید نیازی به خرید محافظ الکتریکی هم نخواهید داشت. همچنین کولرگازی 30000 سامسونگ اینورتر می تواند به صورت اتوماتیک نوسانات ولتاژ برق ورودی را تا 25 درصد تحمل کند.

کم مصرف ترین کولرگازی های سامسونگ

فیلتر کولرگازی ها پس از مدت زمانی لازم است که تمیز و شستشو داده شود تا عملکرد بهتری داشته باشد، در واقع ذرات گرد و غبار که در داخل فیلتر به دام می افتند ممکن است کارایی فیلتر را کاهش دهد و لازم است تمیز شود، در کولرگازی های معمولی لازم است که هر چند وقت یکبار فیلتر را چک کنید تا در صورت کثیف بودن آن را تمیز کنید. اما کولرگازی اینورتر سامسونگ 30000 مکس این امکان فرآهم شده است که کثیف بودن فیلتر از طریق یک نور آبی رنگ را نمایش دهد و به شما اطلاع می دهد تا نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید.

قیمت کولرگازی سامسونگ بانه

کولرگازی سامسونگ 30000 اینورتر دارای کمپرسور روتاری تروپیکال می باشد که بسیار قدرتمند بوده که در دمای 60 درجه سانتی گراد نیز عملکردی بی نظیر خواهد داشت. کولرگازی های جدید سامسونگ 2018 مکس از لحاظ ابعاد کوچکتر از سایر برندها بوده و وزن سبکتری دارد، در مقابل از عملکرد فوق العاده ای نیز برخوردار هستند. پنل کولرگازی 30000 سامسونگ 2018 دارای طراحی باریک و بسیار شیکی است که زیبایی خاصی را به دکوراسیون اتاق شما خواهد بخشید.

 

فیلتر این کولرگازی اینورتر جدید سامسونگ 30000 دارای پوشش نقره ای می باشد که قادر است باکتری ها، میکروب ها، قارچ ها و کپک ها را از بین ببرد و هوای مطبوع و خوشایندی را در فضای اتاق شما انتشار دهد. سایت ماه بانو فروش کولرگازی سامسونگ 30000 بانه را با تضمین اصالت کالا، 2 سال گارانتی، 5 سال خدمات پس از فروش و به همراه نصب رایگان در محل ارائه می کند. لذا چنانچه قصد خرید کولرگازی سامسونگ 30000 بانه را دارید می توانید از طریق تماس با پشتیبان های فروشگاه اینترنتی ماه بانو در کمترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنید.

کولرگازی های 2018 سامسونگ بانه

قیمت کولرگازی سامسونگ 30000 بانه به مراتب ارزانتر از سایر شهرهای ایران می باشد و مطمئنا رضایت کاملی خواهید داشت. علاوه بر این سایت اینترنتی ماه بانو لیستی از بهترین کولرگازی های 2018 سامسونگ بانه، کم مصرف ترین کولرگازی های اینورتر سامسونگ بانه، ارزانترین کولرگازی های سامسونگ بانه و جدیدترین کولرگازی های سامسونگ بانه را ارائه کرده است تا شما عزیزان راحت تر بتوانید کولر مناسب خود را خریداری کنید.

ارزان ترین کولرگازی های سامسونگ بانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی 30000 سامسونگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *