کولرگازی ۲۴۰۰۰ وستینگ هاوس

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولرگازی 24000 بانه

کولر گازی 24 هزار وستینگ هاوس با اینورتر دیسی همان کولرگازی کم مصرف 24000 که به دنبالش هستین تا هم از گرمای تابستان در امان باشید هم از سرمای زمستان و هم از قبض های بالای برق! کولر گازی 24 هزار وستینگ هاوس با دارا بودن قابلیت سرمایشی و گرمایشی خریدی هوشمندانه با مصداق بارز با یک تیر دو نشان.کولر گازی 24 هزار وستینگ هاوس دارای برد اینورتر بوده که منجر به کاهش مصرف برق تا 60 درصد می گردد و شما را از هزینه های گزاف برق مصرفی در امان نگه می دارد.

کولرگازی 24 هزار گری را نیز مشاهده نمایید.

کولرگازی 24000 وستینگ هاوس (1)

کولرگازی 24000 امریکایی

کولرگازی های وستینگ هاوس ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی ماه بانو ساخت کشور آمریکا بوده و از لحاظ کیفی و ماندگاری در رده برترین های موجود بازار قرار می گیرد.کیفیت این کولر به گونه ای است که تا زمانی که شما تمایل به استفاده داشته باشید به شما سرویس خواهد داد.بازخورد استفاده از این کولر گازی در بین مشتریان گرامی حاکی از احتمال خرابی این کولر نزدیک به صفر است.با این وجود نیز در صورت تمایل خریدار محترم این کولر با گارانتی معتبر عرضه خواهد شد و از پشتیبانی کامل ما بهرمند می شوید.

کولرگازی 24000 وستینگ هاوس (2)

سرعت تغییر دمای هوای اتاق توسط کولر گازی به قدرت مکش و قدرت پرتاب کولر بستگی دارد.کولر گازی 24 هزار وستینگ هاوس مکش بسیار قوی را دارا می باشد دارای سه حالت پرتاپ باد 4 جهته نیز می باشد که موجب به تغییر سریع هوای اتاق و با پرتاب باد قوی منجر به یکسان شدن دمای هر گوشه از اتاق و کسب رضایت شما خواهد شد.

کولرگازی 24000 بوش را نیز مشاهده کنید.

کولرگازی 24000 وستینگ هاوس (3)

کولرگازی 24000 اصل ارزان

تمامی محصولات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی ماه بانو محصولات با کیفیت و اورجینال با ماندگاری طولانی هستند.اما در صورت تمایل خریدار گرامی با گارانتی معتبر خدمت شما ارسال خواهند شد.گارانتی در ماه بانو آپشنی اختیاری بوده و در صورت خواست با انجام هزینه جداگانه امکان پذیر خواهد بود.از جمله خدمات و مزایای گارانتی برای محصول کولرگازی ارائه 2 سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی کولر توسط شرکت گارانتی خواهد بود.

کولرگازی 24000 وستینگ هاوس (4)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی ۲۴۰۰۰ وستینگ هاوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *