کولرگازی اسپیلت ۲۴۰۰۰ اجنرال

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولر گازی 24000 اجنرال

کولر گازی 24000 اجنرال می تواند خریدی شگفت انگیر برای منزل یا محل کارتان باشد.کولر گازی 24000 اجنرال دارای ویژگیهای زیادی همچون کیفیت و طول عمر بالا,مصرف کاملا بهینه,ظاهر پنل بسیار زیبا,فیلتر تصفیه هوا … می باشد.این محصول از قیمت مناسبی در مقابل این امکانات بهره مند است.مشخصات جامع را در زیر با هم مشاهده می کنیم.

کولر گازی 24000 اجنرال

قیمت کولر گازی 24000 اجنرال به نسبت کارایی و ماندگاری این محصول و همچنین قابلیت های آن قیمتی کاملا مناسب به حساب می آید.قیمت این محصول به گونه ای تعیین شده است که شما از زمان خرید تا سال های سال از خرید خود نهایت رضایت را داشته و آن را به دوستان و آشنایان نیز پیشنهاد نمایید.

قیمت کولر گازی 24000 اجنرال

این محصول دارای گرید مصرف انرژی A++ می باشد.از گرید A به بالا را وسایل دوستدار محیط زیست می گویند.مصرف این محصول به حدی بهینه شده است که در مواجهه با قبض برق خود هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.همانگونه که اطلاع دارید همیشه یکی از دغدغه های افراد برای خرید کولر گازی اطلاع از مصرف بالای آن می باشد که با وجود یک کولر گازی اجنرال بهینه سازی شده و کم مصرف مشکل برطرف و نگرانی رفع می شود.این کولرگازی 24 هزار یکی از آن انتخاب های درست و کم مصرف است.

 

کنترل با موبایل کولر گازی 24000 اجنرال

خرید این محصول با یک تیر دونشان زدن است.شما با تهیه آن نه تنها کولری برای روزهای گرم تابستان بلکه بخاری برای روزهای سرد زمستان نیز خریداری کرده اید.این کولر هم قابلیت سرمایشی دارد هم گرمایشی.در هر دو حالت بهینه و هوای مناسبی را عرضه می کند.

بیشتر ببینید –> قیمت کولر گازی اجنرال 30000

کولر گازی 24 هزار اجنرال (4)

تصفیه هوا با توجه به فیلتر های قرار گرفته داخل این محصول امری اجتناب ناپذیر است.قدرت پرتاب باد زیاد به آن کمک می کند تا هم سریع هوای محیط را تغییر دهد و هم دمای هوا را در تمام نقاط یکسان نگه دارد.در کنار این قابلیت تصفیه هوا را نیز انجام داده و گرد و غبار و میکروب های هوا را جذب کرده و با گذر زمان در کنار به اعتدال رسیدن دما شما از هوای محیط احساس شادابی کرده و کاملا متوجه تمیزی هوای اتاق خواهید شد.

نصب کولر گازی 24 هزار اجنرال

یکی دیگر از نگرانی ها هنگام نصب قرار گرفتن کمپرسور آن جلوی باد و باران و فرسایش آن می باشد.این محصول برای حل این مشکل از آلیاژهای خاصی استفاده نموده و این مدل را اصطلاحا کولر پره طلایی می گویند که باعث می شود پره های آن از زنگ زدگی و خوردگی محفوظ و این نگرانی شما برطرف شود.

کولر گازی 24 هزار اجنرال

محصول های ارائه شده توسط فروشگاه ماه بانو همچون سایر کالاها در صورت خواست مشتری با گارانتی معتبر در سراسر ایران عرضه خواهد شد.مزایایی که گارانتی برای شما خواهد داشت 2 سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش همراه با نصب و راه اندازی می باشد.البته لازم به ذکر است هزینه گارانتی جدا محاسبه شده و آپشنی کاملا اختیاری می باشد.