کولرگازی اسپیلت ۲۴۰۰۰ گری

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولر گازی 24000 گری یکی از مناسب ترین کولر گازی 24000 بازار است.هم کارایی عالی هم ماندگاری بالا هم پنلی زیبا و خوش طرح.کولر گازی گری بانه به نسبت شهر های دیگر از قیمت مناسبتری برخوردار است.بهمین خاطر با خرید مستقیم از این شهر می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها جنس اورجینال و با کیفیت را دریافت خواهید کرد.کولر گازی 24000 گری ارائه شده توسط فروشگاه ماه بانو در صورت خواست مشتری با گارانتی معتبر در سراسر کشور ارائه خواهد شد.

عکس از کولرگازی 24000 گری

کولر گازی 24000 گری معرفی شده دارای گرید انرژی A بوده و در دسته کم مصرف رده بندی می شود.اگر دغدغه مصرف برق مورد استفاده را دارید این محصول تا حدودی نیاز شما را برطرف می کند اگر هم دنبال یک مدل کم مصرف تری هستید می توانید از صفحه خرید کولر گازی از بانه دیدن کنید.و یا از مشاوران ما که شماره آنها در منوی کناری سایت نوشته شده است بهره مند شوید.قدم به قدم تا رسیدن به انتخابی درست در کنار شما خواهیم بود.

نصب کولر گازی 24000 گری

خرید کولر گازی گری 24000 قیمت

محصولات این برند در چندین کشور تولید می شوند.کشور های تولید کننده آن مانند چین,برزیل,ویتنام و پاکستان تحت نظارت شرکت اصلی این محصول مشغول تولید هستند.

کولر گازی 24000 گری قیمت

قدرت پرتاب باد عالی این مدل همراه با مکش قوی و فیلتر تصفیه هوا از مزایای این محصول شگفت انگیز است.این محصول با کمک این خاصیت نه تنها هوای اتاق را در زمان کم به هوای مطبوع مورد نظر شما تغییر می دهد بلکه منجر به یکسانی هوای اتاق می شود به گونه ای که در هر نقطه از اتاق بنشینید از دمای یکسانی برخوردار خواهید شد.

خرید کولر گازی 24000 گری

یکی دیگر از مزایای این محصول بدون صدا بودن آن است به گونه ای که هیچ صدا و هیچ نویزی وارد محیط نکرده و شما می توانید در آرامش کامل از هوای مطبوع آن لذت ببرید.

کولر گازی 24000 بوش را هم ببینید.

کمپرسور کولر گازی 24000 گری

تمامی محصولات عرضه شده توسط فروشگاه ماه بانو از جمله کولر گازی های ارائه شده در صورت تمایل مشتری با گارانتی معتبر در شهر مشتری ارائه می شوند.مزایای گارانتی ۲ سال ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی می باشد.با این وجود گارانتی آپشنی اختیاری به حساب می آید و در صورت عدم تمایل جنس با قیمت پایین تر تحویل شما داده خواهد شد.لازم به ذکر است تمامی محصولات ارائه شده با کیفیت بوده و در اکثر مواقع نیازی به گارانتی نخواهند داشت.

قیمت کولر گازی اسپلیت 24000 گری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی اسپیلت ۲۴۰۰۰ گری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *