کولرگازی ۲۴۰۰۰ بوش

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولر گازی 24000 بوش | کمپانی بوش آلمان اقدام به ارائه طیف وسیعی از جدیدترین کولرگازی های بوش کرده است که دارای عملکردی حرفه ای و بسیار کم مصرف می باشند. یکی از مدلهای سری جدید کولرگازی بوش ، کولرگازی 24000 بوش مدل B1ZMA/I24602 که دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد بنابراین هم می توان در فصل سرد و هم در فصل گرم از آن استفاده کرد.

کولر گازی بوش 24000

قیمت کولر گازی بوش 24000 با ضمانت نامه رسمی

این کولر گازی 24000 اینورتر بوش مجهز به یک حالت توربو می باشد که می تواند به صورت کاملا خودکار تنظیم دمای قبلی را ذخیره کند و زمانی که شما بخواهید مجددا این دما را برای فضای اتاق خود انتخاب نماید، دستگاه قادر خواهد بود سریع به این دمای مورد نظر برسد.

این محصول به گونه ای طراحی شده است که کاملا با محیط زیست سازگار می باشد و با استفاده از فیلترهای مخصوصی مانند فیلتر ضد بو، فیلتر آنتی باکتریال و فیلتر محیط زیستی تمام مواد مضر موجود در هوا را جذب کرده و از بین می برد. وظیفه فیلتر آنتی باکتریال در این محصول از بین بردن میکروبها و باکتری ها می باشد، فیلتر ضد بو از ورود بوهای نامطبوع به داخل فضای اتاق جلوگیری خواهد کرد.

ویژگی های نمایشگر LCD کولر گازی 24000 بوش

این محصول مجهز به یک نمایشگر دیجیتالی LCD به رنگ مشکی براق می باشد که کاربر به راحتی می تواند حتی از فواصل دور نیز میزان دما و دیگر علایم را بر روی آن مشاهده نماید. همچنین اعداد و ارقام بر روی صفحه نمایش این مدل به رنگ سبز به نمایش در خوآهند آمد.

صفحه نمایش آن دقیقا در وسط پانل تعبیه شده است که کاربر به راحتی می تواند از هر طرف آن را مشاهده نماید.این مدل یکی از پیشرفته ترین مدلهای این کمپانی بوده که تاکنون فروش آن در سراسر جهان توانسته است تعداد بسیار بالایی را نسبت به سایر برندها به خود اختصاص دهد.

ویژگی ها و قدرت کمپرسور روتاری

کمپرسور کولرگازی اینورتر 24000 بوش از نوع روتاری می باشد که یکی از مشخصه های آن استفاده کمتر از قطعات متحرک و چرخشی است و این باعث طول عمر بیشتر خواهد شد.کمپرسور روتاری قادر است در مناطق پرفشار هوا نیز عملکرد بی نظیری داشته باشد و از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

همچنین یکی از مزیت های کمپرسور روتاری در این محصول ، سطح بسیار پایین سر و صدای آنهاست که در سرعت کم 40 دسی بل و در سرعت بالا 46 دسی بل است که فوق العاده کم صدا است. از لحاظ مصرف برق نیز این کولر به لطف همین کمپرسور روتاری، بسیار کم مصرف می باشد بنابراین برای مناطق گرمسیر و معتدل فوق العاده مناسب می باشد.

قابلیت تاخیر زمانی به مدت 3 دقیقه از ویژگی های بارز این محصول می باشد که قادر است به صورتی کاملا مطلوب از کمپرسور محافظت نماید. با گرید انرژی +++A فوق العاده کم مصرف بوده و می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای مناطق حاره ای و گرم باشد.

حالت خواب اسپیلت 24000 بوش

حالت خواب تقریبا در تمامی سری جدید کولر های این برند به کار رفته است که این امکان را برای کاربر فرآهم می کند تا خوابی راحت و آرامش بخش داشته باشد. همچنین چنانچه بخواهید مدت زمان خاصی بخوابید این کولرگازی جدید بوش این امکان را به شما می دهد تا تایم خاصی را به آن بدهید و پس از آن به طور اتوماتیک خاموش خواهد شد.

در واقع با این حالت خواب شما بدون اینکه نظارتی بر کولر داشته باشید قادر خواهد بود دمای مطلوب را فرآهم کند، همچنین هر ساعت 1 درجه سانتی گراد سرما یا گرما را کاهش خواهد داد. قابیت انتخاب تایمر مورد نظر برای حالت خواب در این مدل حداکثر 24 ساعت می باشد همچنین در حالت خواب، سطح صدای آن به پایین ترین حد ممکن خواهد رسید تا خوابی عمیق و آرام داشته باشید.

عملکرد و سایر ویژگی های این مدل

این محصول از نوع سرمایشی- گرمایشی می باشد که ظرفیت سرمایش آن 24000 BTU و ظرفیت گرمایش آن 27000 BTU می باشد. مجهز به 3 سرعت خودکار، کم و متوسط به بالا می باشد که کاربر می تواند هر کدام از این سرعت ها را بسته دمای مطلوب مورد نیاز خود تنظیم کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم دارای فیلترهای متنوعی است تا هوایی سالم و بهداشتی را برای فضای اتاق فرآهم نماید.

راه اندازی مجدد اتوماتیک از دیگر مشخصه های آن می باشد که باعث راه اندازی کاملا اتوماتیک کولر پس از وصل شدن دوباره برق خواهد شد و نیازی نیست به صورت دستی آن را تنظیم کرد. این مدل قادر است تا میزان 65 درصد در مصرف برق صرفه جویی کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی ۲۴۰۰۰ بوش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *