کولر گازی 18000 وستینگ هاوس

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

اسپلیت کولر گازی 18000 وستینگ هاوس

کولر گازی 18000 وستینگ هاوس یکی از برترین کولرگازی های 18000 تولید شده بازار که کیفیت و ماندگاری وصف ناشدنی دارد.این کولرگازی با کیفیت که قطعات آن غربی و تولید شده وستینگ هاوس آمریکا می باشد در چین مونتاژ شده و با قیمت بسیار مناسب به بازار ایران وارد شده است.رده مصرف انرژی A و گاز مصرفی  R410 از دیگر ویژگی های برجسته کولر گازی 18000 وستینگ هاوس می باشد.

اسپلیت کولرگازی 18 هزار وستینگ هاوس بانه (1)

سایت وستینگهاوس

کولر گازی 18000 وستینگ هاوس کولری دو کاربرده است.یعنی هم ویژگی سرمایشی دارد هم گرمایشی.قابلیت تولید هوای سرد در تابستان های گرم و تولید هوای گرم در زمستان های سرد از امکانات و ویژگی های آن است.

 

کولرگازی آمریکایی

کولر گازی وستینگهاوس اینورتر

یکی از نگرانی هایی که اکثر مشتری های ما در هنگام خرید بیان می کنن خراب شدن کمپرسور است.کمپرسور معمولا در روی پشت بام و یا در قسمت بیرونی منزل با مغازه و بر روی دیوار نصب می شود.خراب شدن این قطعه در مقابل باد و بوران از نگرانی های اصلی این عزیزان است.احتمال زنگ زدگی و یا پوسیدگی بر اثر گرد و غبار.اما وستینگ هاوس آمریکایی با الیاژ و مواد به کار برده شده در این کولر این نگرانی را نیز کامل برطرف کرده و با قرار دادن فیلتر مناسب از ورود گرد و غبار به داخل کمپرسور جلوگیری کرده و با استفاده از مواد با کیفیت احتمال اسیب این قطعه از کولرگازی را در مقابل رطوبت و زنگ زدگی تا مقدار زیادی برطرف کرده است.

بیشتر ببینید –> خرید کولرگازی از بانه

اسپلیت کولرگازی 18 هزار وستینگ هاوس بانه (3)

قیمت کولر گازی وایت وستینگ هاوس در بانه

گاز مصرفی در کولرگازی معمولا یا گاز R22 هستند یا گاز R410 . گاز R410 گاز جدیدتریست که به نسبت اون یکی گاز دارای ظرفیت گرمایشی بالاتری است که همین ویزگی خود باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی می شود.علاوه بر این خاصیت این گاز به دلیل سلامت بیشتر و عدم آسیب های احتمالی گاز R22 گاز دوست دار محیط زیست هم اسم گرفته است.گاز به کار رفته در این کولرگازی امریکایی یعنی کولرگازی وستینگ هاوس گاز R410 می باشد.

بیشتر ببینید–> کولرگازی 12000 وستینگ هاوس

اسپلیت کولرگازی 18 هزار وستینگ هاوس بانه (4)

قیمت کولر گازی white westinghouse

تمامی محصولات من جمله کولرگازی های ارائه شده توسط ماه بانو در صورت خواست مشتری با گارانتی معتبر ارائه خواهند شد.گارانتی در ماه بانو یک آپشن اختیاری میباشد.در صورت تمایل خریدار گرامی با مبلغ اندکی محصول مورد نظر گارانتی خواهد شد.برگه گارانتی ارائه شده ، گارانتی کاملا معتبر و دارای نمایندگی در شهر خریدار خواهد بود.مزایایی که گارانتی برای مشتری دارد در محصول کولرگازی ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله است علاوه بر اینکه از طرف شرکت گارانتی ، نصاب به خدمت ارسال خواهد شد تا کار نصب و راه اندازی کولرگازی را برای شما انجام دهد.