کولر گازی 18000 بوش

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

خرید کولرگازی 18000 بوش

کولر گازی 18000 بوش با قابلیت دی سی اینورتر همان کولر گازی که شما به دنبالشید.با بهره گیری از تکنولوژی های روز و بسیار کم مصرف.فوق العاده کم صدا با پنل بسیار زیبا و نصب ساده یکی از بهترین کولر گازی بوش 18000 بازار روز جهان.

قیمت کولرگازی بوش 18000

این کولر گازی 18000 بوش منحصر به فرد دارای قابلیت هم سرمایشی و هم گرمایشی بوده و در هر دو حالت توان عالی در مقابل مصرف بهینه را دارد.در حالت سرمایشی قدرتی برابر 18200 و در حالت گرمایشی قدرتی برابر 18500 را دارد.

با موتور سنگین t3 ( تی تری ) و کارایی بی نظیر خود مناسب استفاده در مناطق حاره ای و معتدل را دارد.با قابلیت تحمل تا +65 درجه مناطق گرمسیر و -15 درجه در مناطق سرد سیر از این حیث نمره قابل قبولی را گرفته است.

عکس از کولرگازی 18000 بوش

با وجود برد اینورتر و اصطلاحا دی سی اینورتر بودن قابلیت و توانایی صرفه جویی در مصرف انرژی تا 65 درصد را داراست و شما با دیدن قبض برق خود رضایت کامل از خرید خود را حس خواهید کرد.کولر گازی بوش به معنای واقعی کم مصرف بوده و در صرفه جویی در انرژی و هزینه ها کمک حال شما خواهد بود.

مصرف انرژی در این مدل : کولر گازی بوش 18000

گاز به کار رفته در کولر های قدیمی R22 بود که با پیشرفت صنعت به گاز R410 تغییر یافت.گاز r410 دارای ظرفیت دمایی بالاتری به نسبت دیگر گاز مصرفی دارد به همین دلیل جهت خنک سازی اتاق به انرژی کمتری نیاز دارد که این خود منجر به کاهش مصرف انرژی در این محصول می شود.این محصول نیز از این گاز بهره می برد تا در کنار برد اینورتر خود مصرف برق را به حداقل برساند.گاز r410 را به دلیل سلامت آن دوستدار محیط زیست نیز گویند.

قیمت کولر گازی بوش 18000 اینورتر + عکس

این محصول مجهز به فیلتر تصفیه هوا بوده و با قابلیت مکش سه طرفه هوا در زمانی اندک هوای داخل اتاق را با فیلتر های مخصوص تعبیه شده عاری از گرد و خاک و بیشتر میکروب های موجود در هوا می کند به گونه ای که شما احساس آرامش و لذت بیشتری را در هنگام حضور در اتاق خواهید داشت.

کولرگازی 18 هزار بوش

محصول معرفی شده از سه جهت هوا را مکش کرده و قابلیت پرتاب باد سرد بسیار قوی را به 4 جهت دارد.به کمک این قابلیت در زمانی اندک هوای اتاق را باب میل شما کرده و رضایت کامل شما را به دست خواهد آورد.

روشن شدن خودکار این مدل و رفتن به حالت تنظیمی توسط شما بعد از نوسانات یا قطع کامل برق از دیگر امکانات این کولر شگفت انگیز است.دارای پنل ال ای دی واضح و بسیار زیبایی است که بر روی دیوار حسابی خودنمایی می کند.

مشاهده قیمت لباسشویی سامسونگ در این لینک

عکس از پنل و کنترل کولر بوش 18000

کولر گازی 18000 هزار بوش اینورتر

میزان صدای این محصول بسیار کم است و به هیچ عنوان سروصدایی شما را اذیت نمی کند پس با خیال راحت آن را روشن و از سکوت این مدل نهایت لذت را ببرید.

نصب پنل کولر گازی هجده هزار بوش در اتاق