کولرگازی 12000 وستینگ هاوس

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولرگازی 12000 وستینگ هاوس مدل WAHC12NPWD محصول کشور آمریکا و سری سال 2018 می باشد. این اسپیلت و کولرگازی 12000 دو تکه وایت وستینگ هاوس از جمله جدیدترین و باکیفیت ترین محصولات این کمپانی می باشد که مونتاژ خود ایالات متحده آمریکا نیز می باشد و از قطعات اصلی و با کیفیت در ساخت آن استفاده شده است.

وستینگ هاوس آمریکایی

کمپرسور روتاری این کولرگازی اینورتر 12000 وستینگ هاوس از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است که عملکرد حرفه ای خود را در دمای بالای 55 درجه سانتی گراد نیز حفظ خواهد کرد. بنابراین می توان گفت که این کولرگازی کم مصرف 12000 وستینگ هاوس بسیار مناسب مناطق گرم و حاره ای نظیر خاورمیانه می باشد.

کولر گازی سامسونگ نامی آشنا معتبر با کیفیت در صنعت لوازم خانگی | برای مشاهده کلیک کنید

کمپرسور دی سی اینورتر این کولرگازی 12000 وستینگ هاوس بانه قادر است مصرف انرژی را تا میزان 60 درصد کاهش دهد که درصدی بسیار شگفت انگیز محسوب می شود برای کسانی که نگران هزینه های برق هستند. کلاس بهره وری انرژی این اسپیلت 12000 وستینگ هاوس، گرید A است که نشان دهنده مصرف پایین برق دستگاه است. اگر قصد خرید کولرگازی ارزان وستینگ هاوس را دارید، خرید کولرگازی 12000 وستینگ هاوس گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

کولرگازی 12000 آمریکایی

وستینگ هاوس در ساخت این کولرگازی اینورتر 12000، کندانسور را با ابعادی بزرگتر و حجم رادیاتور را بیشتر طراحی کرده است کهموجب می شود دستگاه سریعتر خنک شود و تبادل حرارت نیز افزایش یابد. فیلترهای بسیار باکیفیت در این کولرگازی وستینگ هاوس 12000 اینورتر به کار رفته است از جمله فیلتر پلاستیکی، کربن و هپا که مانع از ورود ذرات گرد و غبار به داخل کمپرسور خواهند شد و در نتیجه هوایی سالم تر و بهداشتی تر به ارمغان خواهد آورد.

کولر گازی وستینگ هاوس آمریکایی بدون نیاز به معرفی | کولر گازی همه فن حریف ، برای مشاهده کلیک کنید

از لحاظ سر و صدا این کولرگازی 12000 اینورتر وستینگ هاوس دارای سطح صدای بسیار پایینی است و این به لطف قالب کندانسور جدید و سیستم اینورتر آن می باشد. همچنین این کولرگازی 12000 وستینگ هاوس مدل WAHC12NPWD مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند می باشد که از طریق کدهای اخطار شما را مطلع خواهد کرد.

قیمت کولرگازی 12000 وستینگ هاوس در بانه بسیار مناسب می باشد و نیازی نیست هزینه های زیادی را برای خرید کولرگازی 12000 وستینگ هاوس بپردازید زیرا فروشگاه اینترنتی ماه بانو علاوه بر تضمین اصلی بودن کالا این کولرگازی را با قیمتی بسیار پایین تر در اختیار شما قرار می دهد.

کولر 12000 وستینگ هاوس بانه

فیلترهای فوق العاده پیشرفته در کولرگازی 12000 وستینگ هاوس

همان گونه که اشاره کردیم این کولرگازی وستینگ هاوس 12000 مجهز به چندین فیلتر بسیار پیشرفته و کاربردی است که اجازه نمی دهد میکروب ها، باکتری ها و ذرات گرد و غبار در فضای اتاق پخش شوند و هوایی کاملا سالم و بهداشتی برای شما به ارمغان خوآهد آورد.

این یک مزیت بزرگ برای کولرگازی های جدید وستینگ هاوس به حساب می آید و چنانچه افرادی از اعضای خانواده شما آلرژی داشته باشد و یا مبتلا به آسم باشد نفس کشیدن زیر این کولرگازی برای آنها بسیار راحت خواهد بود.

فیلتر پلاستیکی کولرگازی اینورتر 12000 وستینگ هاوس مانع از ورود ذرات گرد و غبار به داخل اتاق می شود، فیلتر کربن بیش از 99.99 درصد میکروب ها و باکتری ها را از بین خواهد برد و فیلتر هپا از ورود و ایجاد بوهای نامطبوع در فضای اتاق جلوگیری می کند بعلاوه قادر است دود دخانیات را به سرعت جذب کند. بنابراین اگر می خواهید همواره هوایی خنک و سالمی را در اختیار داشته باشید، خرید کولرگازی 12000 وستینگ هاوس از بانه می تواند انتخابی بی نظیر باشد.

سایر ویژگی های کولرگازی اصلی 12000 وستینگ هاوس

این کولرگازی کم مصرف 12000 وستینگ هاوس مجهز به یک صفحه نمایش LED می باشد که به آسانی می توانید تنظیماتی را که اجرا می کنید بر روی آن مشاهده کنید همچنین قابلیت نمایش دما به صورت دیجیتالی را نیز دارد. دو دریچه هوا در کولرگازی اینورتر 12000 وستینگ هاوس تعبیه شده است که قابلیت هدایت هوا در 6 جهت افقی و 5 جهت عمودی را دارد.

ریموت کنترل هوشمند این کولرگازی جدید 12000 وستینگ هاوس دارای برد 7 متر است که به کمک آن می توانید تمام عملیات های لازم مانند تنظیم دما، چرخش و نوسان هوا را کنترل کنید. کمپرسور دی سی اینورتر این کولرگازی وستینگ هاوس مصرف بسیار پایین برق را به دنبال خواهد داشت.

کولرگازی 12000 وستینگ هاوس بانه محصولی بسیار مناسب برای خلاص شدن از دست گرما است. فروشگاه اینترنتی ماه بانو برای کسانی که قصد خرید کولرگازی های وستینگ هاوس را دارند لیستی از بهترین کولرگازی های وستینگ هاوس، جدیدترین کولرگازی های وستینگ هاوس، ارزان ترین کولرگازی های وستینگ هاوس و کم مصرف ترین کولرگازی های وستینگ هاوس را همراه با توضیحات کامل منتشر کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند به راحتی کولرگازی مناسب وستینگ هاوس را انتخاب نمایند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولرگازی 12000 وستینگ هاوس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *