کولرگازی 12000 اجنرال

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

قیمت کولر گازی 12000 اجنرال | این محصول کیفیتی عالی را در کنار مصرف کم قرار داده و نام برند خودش را در دل مصرف کنندگان حک کرده است.اگر از خرید کالای چینی هراس دارید ما این کولر ژاپنی را به شما پیشنهاد می کنیم.قطعات ژاپن و مونتاژ تایلند با گارانتی معتبر.کولرگازی 12 هزار اجنرال از جهات زیادی جزو بهترین 12 هزار های بازار است.کولر گازی 12 هزار اجنرال ارائه شده توسط ماه بانو با کیفیت اورجینال و قیمت منصفانه بوده و فروش اجناس متفرقه در دستور کار این شرکت نبوده و نخواهد بود.

کولر گازی 12000 اجنرال

مشخصات کولر گازی 12000 اجنرال

شما با خرید این محصول از خرید بخاری نیز بی نیاز خواهید شد چرا که این کولر هم قابلیت تولید سرما را دارد هم گرما.به اصلاح بازاری کولر سرمایشی گرمایشی.

موتور این مدل روتاری تقویت شده بوده و دارای برچسپ انرژی A++ هست.با این برچسپ انرژی میزان صرفه جویی در انرژی کاملا معلوم و بی نیاز از توضیح خواهد شد.و شما دیگر لازم نیست نگران قبض برق خود باشید.یکی از نگرانی ها هنگام تهیه کولر هزینه برق مصرفی است که این مدل این مورد را نیز رفع کرده است.

کولرگازی 12 هزار اجنرال

قیمت کولر گازی 12000 اجنرال بانه

این محصول بی نظیر دارای فیلتر هوا و بو زدای محیط می باشد.با فیلتر بسیار مناسبی که بر روی آن نصب شده است در هنگامی که مشغول مکش هوای اتاق برای سرد کردن آن است با گذراندن آن از این فیلتر علاوه بر گرفتن گرد و غبار یون ها و میکروب های موجود در هوا را نیز گرفته و هوایی بسیار سالم را وارد اتاق می کند.با گذر زمان از روشن بودن کولر شما احساس تمیزی و سبکی هوا را خواهید داشت.

کولرگازی 12000 اجنرال

پره های این کولر پره طلایی ضد فرسایش بوده که در شرایط باد و باران سالیان سال کیفیت خود را حفظ کرده و از این بابت نگرانی نخواهید داشت.کولر گازی اجنرال کولری که سالیان سال برای شما کار خواهد کد.

بیشتر ببینید –> کولرگازی بوش

کولرگازی 12000 اجنرال

وزش چهار جهته باد این کولر منجر به تغییر سریع هوای محیط شده و از داشتن آن بسیار خوشحال خواهید شد.

1 دیدگاه برای کولرگازی 12000 اجنرال

  1. سهرابی پاسخ

    با سلام و احترام،اسپلیت کولرگازی 9 هزار اجنرال قیمت 1م.تومانی دارید؟

    • admin پاسخ

      سلام دوست من
      پرتابل 10 هزار ژاپنی استوک داریم اون قیمت.تمایل داشتید تماس بگیرید در خدمتیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *