کولر گازی 12000 بوش

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

کولر گازی 12000 بوش | برند محبوب بوش دیگر نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای جهان نیازی به معرفی ندارد.این برند با کارایی و کیفیت بسیار عالی تبدیل به یکی از برند های محبوب و معروف در سرتاسر جهان شده است.بوش که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد اقدام به تولید و عرضه کولر های بسیار با کیفیت و کم مصرفی نیز کرده است که رضایت حداکثری مشتریان خود را به دنبال داشته است.کولر گازی 12000 بوش معرفی شده نیز از این دسته محصولات با کیفیت و کم مصرف بوش بوده که با دارا بودن اینورتر در رده کولرگازی های کم مصرف قرار می گیرد.

کولر گازی بوش 12000 کولری کم مصرف با کیفیت بالا و گارانتی معتبر

قیمت کولر گازی بوش 12000

شما با خرید این کولرگازی با یک تیر دو نشان میزنید.این محصول هم توانایی تولید سرما را دارد هم گرما.به اصطلاح عامیانه تر سرمایشی گرمایشی است.در تابستان کولر خنک و در زمستان بخاری دوست داشتنی است.در حالت سرمایشی ظرفیت 12200 و در حالت گرمایشی ظرفیتی 12500 را دارا می باشد.در هر دو حالت کم مصرف و دارای رده انرژی A++ میباشد و نمره قبولی را از مصرف کنندگان گرفته است.

خرید کولر گازی بوش 12000 عکس نصب شده در منزل

این کولر گازی 12000 بوش مناسب مناطق حاره ای و معتدل بوده و از موتور t3 بهره می برد.موتور آنها به دو دسته t1  و t3 تقسیم می شوند که t1 را موتور سبک یا موتور کوچک می نامند و موتور t3 را موتور سنگین می گویند.موتور t3 قویتر بوده و کارایی با بازدهی بیشتری به نسبت مدل دیگر دارد که این مدل از این مدل موتور قویتر و بهتر بهره می برد.این محصول علاوه بر کیفیت بسیار عالی کم مصرف نیز بوده و شما با استفاده از این کولر گامی بزرگ نیز در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی براشته اید.

عکس پنل کولر گازی بوش 12000

این کولر DC inverter ( دی سی اینورتر ) بوده که منجر به فوق کم مصرف شدن این کولر می شود.به گونه ای که از مصرف برق و قبض صادره رضایت کامل را خواهید داشت.

این محصول با بهره گیری از این امکان مصرف برقی در حدود 65 درصد بهینه تر به نسبت سایر کولرهایی که از این قابلیت بی بهره هستند را داراست.

مشخصات کامل کولرگازی 12000 بوش

قدرت تحمل بالای کمپرسور این مدل بسیار عالیست بگونه ای که تا دمای 65 درحه بالای صفر و 15 درجه زیر صفر را به راحتی تحمل کرده و نیازی نیست نگران وضعیت کمپرسور آن در دماهای مختلف باشید.

کولرگازی 12000 بوش

این مدل از گاز R410 بهره می برد.گاز به کار رفته در کولرگازی ها r22 یا r410 می باشد.که با توجه به کیفیت و ظرفیت دمایی گاز r410 به نسبت نوع دیگر این گاز منجر به کم مصرف شدن محصول شده و گاز ایده آل برای کولر در حال حاضر گازی است که این کولر از آن بهره می برد.

عکس تزئینی از محصول نصب شده

مکش سه طرفه جریان هوای گرم توسط این کولر منجر به خنک شدن هرچه سریعتر دمای اتاق می شود.

فیلترهای تعبیه شده در داخل کولر هنگام ورود و خروج هوا آنرا تصفیه کرده و کلیه ذرات گرد و غبار و آلاینده ومیکروب های موجود در هوا را گرفته و منجر به ایجاد هوای بسیار دلنشین خواهد شد.

پنل های مختلف کولر

این کولر گازی 24000 بوش دارای فیلتر قابل شستشو و تایمر 24 ساعته میباشد.بعد قطع ناگهانی برق سیستم راه اندازی خودکا رو داره.تشخیص عیب خودکار ,بالانس دما,پرتاب باد دوطرفه و خودکار عمودی,صفحه ال سی دی بسیار شکیل و خوانا,کنترل از راه دور با قابلیت کنترل تا 7 متر و قابلیت تنظیم 3 دور قدرت تولید هوا از دیگر ویژکی های این کولر با کیفیت می باشد.

این محصول تحت لیسانس آلمان و در کشور اسلوونی تولید شده است.

3 دیدگاه برای کولر گازی 12000 بوش

  1. ساسان سلیمی پاسخ

    سلام ، قیمتش تغییر کرده؟ چقدر شده الان؟

    • admin پاسخ

      سلام و عرض ادب
      دو مدل موجوده 2017 قیمت 3500 و مدل 2018 3800 البته قیمت الان هست و امکان بالا پایین شدن داره
      جهت دریافت مشاوره بیشتر با ما در تماس باشید

  2. پیمان پاسخ

    سلام.۶آمپر فقط در لحظه استارت مصرف میکند نه همیشه.

    • admin پاسخ

      سلام آقا پیمان
      بله درسته در لحظه استارت 6 آمپر و بعد از استارت 3 الی 3.5 آمپر پایین می آید

  3. اسماعیل سهرابی پاسخ

    این همه تعریف کردی آخرش هم نگفتی چند وات مصرف می ‌کنه

    • admin پاسخ

      سلام اقای سهرابی عزیز
      6 آمپر مصرف می کنه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *