سرویس قابلمه 9 پارچه گرانیتی VMF

(دیدگاه کاربر 2)
موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

سرویس قابلمه 9 پارچه VMF از گرانیت ساخته شده است. این سرویس شامل سه قابلمه با سایزهای 20، 24 و 30 سانتی متر، یک ماهی تابه دو دسته سایز 26 و یک تابه ی تک دسته سایز 26 سانتی متر می باشد. درب این سرویس قابلمه از جنس پیرکس می باشد که در برابر ضربه بسیار مقاوم است و به راحتی می توان غذای داخل آن را مشاهده کرد.

خرید و قیمت سرویس vmf آلمان

تابه ی تک دسته ی آن بدون درب می باشد اما در صورتی که بخواهید از درب برای آن استفاده کنید می توانید درب ماهی تابه دو دسته را روی آن بگذارید زیرا هر دو سایز 26 می باشند. دسته ی ظروف این سرویس از جنس باکالیت می باشد که یک عایق حرارتی فوق العاده است و جابه جایی آنها را بسیار آسان کرده است. قالب ترک این سرویس ظاهری بسیار شیک و جذاب را به آنها بخشیده است.

خرید اینترنتی مطمئن و به صرفه سرویس قابلمه از این لینک

کلیک کنید

همانطور که اشاره کردیم جنس این سرویس گرانیت می باشد و جدیدترین پوششی است که امروزه در ساخت ظروف پخت و پز استفاده می شود. گرانیت نسبت به سایر پوشش هایی که تاکنون شناخته ایم مانند سرامیک و چدن، فوق العاده نچسب و بهداشتی می باشد. همچنین ظروف گرانیتی نیاز به روغن کمتری دارند و یا حتی می توان بدون روغن نیز با آنها پخت و پز کرد که این ویژگی گرانیت برای کسانی که کلسترول خون بالایی دارند بسیار مفید می باشد.

همچنین ویژگی بی نظیر دیگری که گرانیت دارد، این است که به راحتی تمیز می شوند و تنها کافیست یک دستمال کاغذی روی آن بکشیم تا کاملا تمیز و بهداشتی شوند. مشکلی که در ظروف پخت و پز قدیمی مانند تفلون و چدن وجود داشت، این بود که معمولا طعم غذا را تغییر می دادند و این به دلیل مواد مصنوعی بود که در ساخت آنها استفاده می شد اما گرانیت چون کاملا طبیعی می باشد و یک طعم غذای لذیذ و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

خرید اینترنتی قابلمه های vmf آلمانی از این لینک

کلیک کنید

ساختار گرانیت به گونه ای است که اجازه نمی دهد حرارت به سرعت به غذا انتقال یابد و باعث می شود که حرارت به طور یکنواخت و به آرامی غذا را پخت و پز دهد. در واقع در ساخت این ظروف از تکنولوژی نانو گرانیت استفاده شده است و دارای ضخامت 4 لایه ای می باشند که لایه بیرونی آن از جنس چدن بوده، لایه دوم آلومینیوم، لایه سوم سرامیک و لایه چهارم گرانیت می باشد که هر کدام از این لایه مقاومت زیادی دارند.

نچسب بودن این سرویس قابلمه 9 پارچه گرانیتی VMF باعث شده که محبوبیت زیادی داشته باشد و یک پخت و پز بی دردسر را برای شما فرآهم کند. مزیت خوبی که این سرویس قابلمه دارد این است که در 8 رنگ متنوع به بازار عرضه شده است و شامل رنگهای مشکی، کرم، قهوه ای، فیروزه ای، صورتی، بادمجانی، طوسی و صورتی تیره است که با این تنوع رنگ می توانید به راحتی با دیگر لوازم آشپزخانه خود ست کنید.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 2500 گرم

2 دیدگاه برای سرویس قابلمه 9 پارچه گرانیتی VMF

  1. فرانک پاسخ

    سلام ازکجابدانیم اصلیه

    • ماه بانو پاسخ

      سلام و عرض ادب
      گارانتی همراه محصول برای شما ارسال خواهد شد

  2. ناشناس پاسخ

    رنگ صورتی 9پارچه موجوده؟

    • hiva پاسخ

      سلام .. بله موجوده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *