جارو برقی فکر مدل Apollo

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

5.500.000 تومان

توضیحات

جارو برقی فکر مدل Apollo

یکی از ضروری ترین وسایلی که هر فرد حتی روزانه ممکن است به آن نیاز داشته باشد، خرید جارو برقی است. در این راستا شرکت فکر با تکیه بر برترین دانش روز دنیا با کیفیت ترین محصولات و وسایل برقی از جمله جارو برقی را تولید و به سراسر دنیا عرضه می کند. جارو برقی فکر مدل Apollo یکی از با کیفیت ترین محصولات مدرن این شرکت است که در کشور ترکیه تولید و مونتاژ شده و تحت لیسانس کشور آلمان است. این جارو برقی شیک و مدرن دارای توان 800 وات است که در کسری از ثانیه هر گونه زباله کوچک و بزرگی را با قدرت مکش بالایی که دارد از روی زمین جمع می کند. این جارو برقی که با رنگ آبی تولید شده در نگاه اول بسیاری از خریداران را به خود جذب می کند. ابعاد این جارو برقی 26*27.5*41 سانتی متر و با وزن 5.9 کیلوگرم تولید شده و توانایی حمل و نقل و جا به جایی را به راحتی برای خریداران فراهم می کند.

جارو برقی فکر مدل Apollo

جنس بدنه اصلی این محصول از پلاستیک فشرده است که علاوه بر وزن سبک مقاومت و استحکام بسیار خوبی در برابر ضربه و فشار دارد. با این وجود توانایی عملکرد بسیار مطلوبی دارد. این جارو برقی از نوع بدون کیسه و مخزن دار است. مخزن آن ظرفیت 3 لیتری دارد که برای چندین بار استفاده و حتی هفته ها ظرفیت بسیار مطلوبی است و نیازی نیست پس از هر بار جارو کردن مخزن آن را تخلیه کنید. جنس بدنه این مخزن نیز سیلیکونی است و به راحتی می توانید در صورت لزوم آن را از درون جارو برقی جدا کرده و بشویید. علاوه بر طراحی استاندارد و بسیار زیبای این جارو برقی، امکانات ویژه از جمله طول سیم کابل مناسب، لوله خرطومی و تلسکوپی با کیفیت باعث شده که این جارو برقی به یکی از بهترین محصولات کمپانی فکر تبدیل شود.

نوع موتور تعبیه شده در این محصول power perfect است که قدرت مکش بسیار بالایی دارد و برای دوره های طولانی و چندین بار استفاده کیفیت عالی از خود نشان داده است. یکی از بهترین ویژگی های این جارو برقی مجهز شدن به فیلتر EPA 10 است. این فیلتر قادر است که تا 90 درصد کلیه گرد و غبار، خاک، ذرات ریز،  باکتری ها، قارچ ها و کلیه آلودگی هایی که به چشم دیده نمی شود را به بهترین نحو جمع آوری کند. این فیلتر قابلیت شستشو دارد و پس از چندین بار استفاده از جارو می توانید آن را با آب و سایر مواد شوینده بشویید و نگران خراب شدن آن نباشید. یکی از ویژگی های دیگر این موتور قدرتمند تولید صدای بسیار کم و در حدود 77 دسی بل است. این ویژگی به دلیل کیفیت بالای قطعاتی است که در ساخت ان به کار رفته است. با این ویژگی در ساعات مختلف شبانه روز، هنگام کار یا استراحت سایر اعضای خانواده و کودکان و بدون ایجاد مزاحمت می توانید جارو کنید. به همین جهت فروشندگان این محصول را برای منازل آپارتمانی، منازلی که کودکان و افراد مسن دارند، مناسب می دانند.

جارو برقی فکر مدل Apollo

لوله های خرطومی و لوله تلسکوپی تعبیه شده برای این جارو برقی قابلیت کشش زیادی دارد و بدون نگرانی از کشیدگی یا پاره شدن می توانید برای تمیز کردن سطوح و ارتفاع های مختلف از آن استفاده نمایید. این لوله تلسکوپی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و روی هر سطحی به خوبی حرکت کرده و کلیه ذرات گرد و غبار را جارو و جمع می کند. علاوه بر این، با تعبیه شدن سری ها و نازل های مختلف روی جارو برقی فکر مدل Apollo امکان تمیز کردن زیر فرش، زیر مبلمان، پرده ها و حتی درزها و شکاف های ریز و کوچک برای خریداران فراهم شده است.

شعاع عملکردی این جارو برقی 7 متر است و به راحتی در جهات مختلف بدون نیاز به تعویض پریز یا اضافه و استفاده کردن از کابل سیم برق می توانید در جهات مختلف و به صورت 360 درجه ای کلیه نقاط منزل یا دفتر کار  خود را جارو کنید.

یکی از فیلترهای بهداشتی تعبیه شده درون این جارو برقی فیلتر HEPA 13 است. با استفاده از این فیلتر کلیه ذرات گرد و غبار و باکتری و … با سرعت و قدرت مکش بسیار بالا جذب می شود. علاوه بر این، کلیه آلرژی ها و گرد و غبارهای ریزی که باعث ایجاد بیماری ها و آلرژی های تنفسی می شود را جمع آوری می کند. به همین دلیل بسیاری از فروشندگان این محصول را برای استفاده کردن در منازل افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب می دانند. همچنین به دلیل داشتن سیستم گریز از مرکز قادر است که گرد و غبار را از هوای اطراف و جریان هوا نیز جمع آوری کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی فکر مدل Apollo”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *