جارو برقی فکر مدل Air wave premium

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

14.000.000 تومان

توضیحات

جارو برقی فکر مدل Air wave premium

محصولات شرکت فکر به دلیل طراحی منحصر به فرد و بسیار شیک و مدرنی که دارد، همواره طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از بهترین محصولات زیبا و مدرن این شرکت که در ابعاد 455*295*285 میلی متر و با وزن 5.1 کیلوگرم تولید شده، جارو برقی فکر مدل Air wave premium است. این محصول ساخت کشور ترکیه و چین است و کلیه قطعات آن تولید کشور آلمان است. به گونه ای که این قطعات در آلمان تولید شده و در ترکیه و چین مونتاژ می شود. تفاوتی بین محصولات مونتاژ چین و ترکیه وجود دارد. این جارو برقی با رنگ سفید و مشکی و چرخ های بزرگ تولید شده است. به گونه ای که باعث حرکت روان و بسیار سریع آن می شود. علاوه بر این، جنس بدنه پلاستیکی این محصول تأثیر زیادی در حرکت آسان و سریع این محصول دارد. بدنه پلاستیکی این جارو برقی مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و بر اثر خوردن به دیوار آسیبی به آن وارد نمی شود.

جارو برقی فکر مدل Air wave premium

این جارو برقی دارای کیسه ای بزرگ با ظرفیت 4.5 لیتری است که برای چندین روز استفاده و به صورت متوالی ظرفیت و گنجایش بسیار مطلوبی دارد. پس از چندین بار جارو کردن و با استفاده از شاخص بار تعبیه شده روی بدنه این جارو برقی می توانید کیسه را از درون بدنه خارج کرده و به راحتی تخلیه کنید. همچنین در صورت لزوم می توانید کیسه را خارج کرده و به راحتی با استفاده از مواد شوینده بشویید. طول سیم برق تعبیه شده برای این محصول 10.7 متر است و با شعاع عملکردی 13.2 متری می توانید بدون نیاز به تغییر پریز و تعویض و استفاده از کابل سیم های بلندتر نخواهید داشت.

با استفاده از تعبیه شدن لوله تلسکوپی و لوله خرطومی با کیفیت و از جنس آلومنیومی قابلیت 360 درجه در اختیار خریداران قرار می گیرد. به گونه ای که به راحتی می توانید در جهات مختلف چرخیده و هر سطح و ارتفاعی را با استفاده از قابلیت تنظیم ارتفاع لوله به راحتی تمیز و جارو کنید. برای جارو کردن قسمت ها و نقاط غیر قابل دسترس، درزها و شکاف های کوچک نیز با استفاده از نازل ها و سری های مختلف تعبیه شده روی این جارو برقی می توانید زیر فرش، زیر موکت و قسمت های مختلف مبلمان ها را سریع و آسان تمیز کنید. روی نازل مکش جارو برقی فکر مدل Air wave premium یک چراغ LED تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید قدرت مکش مورد نظر را به صورت دستی تغییر داده و تنظیم کنید. برای مثال برای محیط های خیلی کثیف یا محیط هایی که گرد و غبار کم تری دارند، می توانید قدرت مکش مورد نظرتان را تنظیم کنید.

جارو برقی فکر مدل Air wave premium

یکی از بهترین ویژگی هایی که در ساخت این محصول به کار رفته مجهز شدن به فیلتر بهداشتی هپا 13 (HEPA 13) است. به کمک این فیلتر و قدرت مکش 600 واتی کلیه ذرات گرد و غبار، خاک و باکتری و … با بالاترین کیفیت و به بهترین نحو از روی سطح زمین جمع آوری می شود. این ویژگی برای کسانی که مبتلا به بیماری های تنفسی، آلرژی و حساس به گرد و خاک یک مزیت محسوب می شود. همچنین به دلیل تعبیه شدن فیلتر محافظت از موتور، هیچ گونه گرد و غباری وارد موتور جارو برقی نمی شود. این ویژگی و مزیت سبب می شود که طول عمر جارو برقی افزایش یافته، از داغ شدن موتور آن جلوگیری می کند و آسیبی به قطعات درون آن نیز وارد نمی شود. علاوه بر این، بسیاری از فروشندگان و شرکت تولید کننده این محصول را برای استفاده در خانه سالمندان، جارو کردن اتاق کودکان و منازل افراد حساس پیشنهاد می کنند. یکی از مزیت های دیگر جارو برقی فکر مدل Air wave premium حداقل بودن میزان مصرف انرژی و دارا بودن برچسب انرژی A+ است.

میزان صدای خروجی این جارو برقی هنگام کار کردن با آن 70 دسی بل است که کم ترین صدای ممکن است. به همین دلیل بدون ایجاد مزاحمت، در ساعات مختلف شبانه روز، هنگام کار و استراحت سایر افراد خانواده و حتی کنار سالمندان و کودکان خردسال و نوزاد می توانید جارو کنید. یکی از مزیت های دیگر جارو برقی فکر مدل Air wave premium مجهز شدن به تکنولوژی air Wave است. به گونه ای که با هر بار استفاده کلیه ذرات گرد و غبار و ذرات ریز موجود در هوا که مضر هستند، به داخل جارو برقی کشیده می شود. با این ویژگی هوای محیط اطراف و هوای محیط منزل و محل کار به طور کامل تصفیه می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی فکر مدل Air wave premium”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *