کتری سماوری VMF با دو قوری

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

1.514.700 تومان

توضیحات

کتری سماوری VMF با دو قوری | اگر به دنبال یک کتری قوری باکیفیت و در عین حال شیک می باشید، ما به شما ست کتری قوری VMF را پیشنهاد می کنیم که از یک طراحی بی نظیر بهره می برد. با داشتن این کتری قوری، دکوراسیون آشپزخانه شما بی نهایت جذاب خواهد شد و بی شک محصولی متفاوت با آنچه که تاکنون دیده اید می باشد. اگر از کتری قوری های قدیمی خود خسته شده اید، این مدل کتری قوری می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای آشپزخانه شما باشد.

سماور آلمانی vmf

بهترین سرویس قابلمه ها را در این لینک مشاهده کنید

این محصول دارای یک کتری 5 لیتری، یک قوری استیل 1 لیتری و یک قوری چینی 1 لیتری می باشد که در عین ظرافت بی نظیری که دارد، بسیار کاربردی نیز می باشد. همانطور که می دانید استفاده از قوری چینی برای حفظ طعم و مزه ی چای یا قهوه بسیار مناسب می باشد، به همین منظور یک قوری چینی باکیفیت در بسته بندی این محصول قرار دارد. همچنین قوری چینی علاوه بر حفظ طعم چای، در برابر دما و حرارات بسیار مقاوم می باشد و سبب می شود روند سرد شدن چای بسیار کندتر صورت گیرد.

همچنین این ست کتری قوری VMF شامل یک قوری استیل نیز می باشد و برای کسانی که دوست دارند چای را داخل استیل دم کنند مناسب است، هر کدام از قوری ها دارای یک چایی صافی می باشند که می توانید چای خشک را درون آن بریزید تا تفاله ی آن با آب داخل قوری مخلوط نشود. همچنین می توانید یکی از قوری ها را برای چایی اختصاص دهید و دیگری را برای آب جوش استفاده نماید و سر سفره بگذارید.

خرید انواع نوشیدنی سازها از این لینک

جنس کتری آن، تمام استیل و آهنربا نگیر می باشد و از نوع استیل 18/10 می باشد که در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و دوام آن را برای سالهای طولانی تضمین می کند. این کتری از نوع روگازی می باشد و کف آن از جنس چدن است که موجب می شود حرارت به سرعت انتقال یابد و در کمترین زمان ممکن آب را جوش دهد. نگین هایی که در قسمت جلویی کتری و قوری استیل کار گذاشته شده است، زیبایی آن را دوچندان کرده است.

ویژگی خوبی که این کتری دارد، این است که به هیچ عنوان رسوب نخواهد گرفت و استیل درجه یک آن موجب می شود که کاملا ضد زنگ باشد. کتری دارای دو درپوش می باشد که یکی از آنها درب مخصوص کتری می باشد و دیگری یک درپوش توری است که برای گذاشتن قوری روی کتری مورد استفاده قرار می گیرد و سبب می شود که بخار آب داخل کتری به کف قوری انتقال یابد و از سرد شدن چایی جلوگیری خواهد کرد.

این محصول در دو مدل متنوع که هرکدام داری طراحی منحصر به فردی هستند ارائه شده است و برخلاف برخی از کتری قوری های موجود در بازار، دسته های آن استیل می باشد و در اثر حرارت هیچ آسیبی نخواهند دید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتری سماوری VMF با دو قوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *