ماشین ظرفشویی 14 نفره هاتپوینت مدل FDUD43133P

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

ماشین ظرفشویی هاتپوینت مدل FDUD43133P با ظرفیتی 14 نفره دارای فضای کافی برای بارگذاری ظروف شما می باشد و برای یک شستشوی فوق العاده و بهداشتی بسیار بی نظیر است. این ماشین ظرفشویی دارای 11 برنامه شستشوی مختلف جهت یک تمیزی عالی می باشد که به شما امکان می دهد تا هر نوع ظرفی را با برنامه مخصوص خود شستشو دهید.

ماشین ظرفشویی 14 نفره هاتپوینت مدل FDUD43133P

ماشین ظرفشویی های بوش را در این لینک مشاهده کنید

از جمله این برنامه ها، شستشوی سریع می باشد که می تواند در عرض 30 دقیقه ظروف شما را پاک و تمیز کند همچنین شامل یک برنامه Eco است که به کاهش مصرف انرژی و آب کمک می کند.

ویدئویی از ماشین ظرفشویی 14 نفره هاتپوینت مدل FDUD43133P

[videojs_video url=”http://dl.mahbaanoo.ir/product/hotpoint-FDUD43133P.mp4″]

ویژگی خوبی که این ماشین ظرفشویی دارد، این است که همواره اکسیژن داخل دستگاه فعال می باشد و موجب می شود تا همیشه ماشین ظرفشویی نو و تمیز بماند و از بو گرفتن آن جلوگیری خواهد کرد. از جمله امکانات و ویژگی های دیگر این ماشین ظرفشویی می توان به شستشوی با تاخیر، نمایشگر دیجیتال LED، سبدهای با قابلیت تنظیم ارتفاع و … اشاره کرد.

این ماشین ظرفشویی هاتپوینت از 9 لیتر آب و 0.83 کیلو وات ساعت برق برای هر چرخه شستشو استفاده می کند که هزینه بسیار کمی برای شما در بر خواهد داشت. با امتیاز انرژی +++A یک بهره وری انرژی فوق العاده ای به همراه خواهد داشت و در مصرف آن صرفه جویی خواهد کرد.

ظرفشویی 14 نفره بانه

سطح سر و صدای این دستگاه تنها 42 دسی بل است به گونه ای که به سختی متوجه کار کردن آن خواهید شد. از جنس فولاد ضد زنگ یا همان استیل خالص می باشد و سالها می تواند در آشپزخانه شما بدرخشد. دارای دو سبد انعطاف پذیر بوده که برای بارگذاری لیوان ها، فنجان ها و انواع مختلف ظروف پخت و پز طراحی شده است. سبد بالایی می تواند به صورت بالا پایین حرکت کند تا به راحتی بتوانید آن را برای بارگذاری ظروف تنظیم کنید. با 14 مکان مختلف جهت بارگذاری، برای خانواده های پرجمعیت و یا پرمصرف گزینه ای بسیار مناسب است.

بهترین و جدیدترین ظرفشویی های سامسونگ در این لینک

صفحه نمایش لمسی یکی دیگر از امکانات این ماشین ظرفشویی هاتپوینت می باشد که به راحتی می توانید برنامه های مختلف شستشو را تنها با لمس آن انتخاب و راه اندازی کنید.

همچنین دارای تعداد قابل توجهی از برنامه های شستشو (در مجموع 11 برنامه) می باشد از جمله شستشوی سریع در 50 درجه سانتی گراد، شستشوی عادی، پیش شستشو، چرخه ملایم و چرخه شستشوی Eco که برای استفاده شما طراحی شده اند. همچنین دارای 5 درجه حرارت مختلف، یک سیستم خشک کن پیشرفته و قفل کودک می باشد.

دارای یک برنامه شستشوی نیم بار است که اجازه می دهد حتی اگر تعداد ظروف کثیف شما از ظرفیت دستگاه کمتر باشد به سادگی در قفسه بالا یا پایین بارگذاری کنید که نصف آب مورد نیاز است و بنابراین در هزینه ها و انرژی صرفه جویی خواهد کرد. همچنین دارای نشانگر سطح نمک و نشانگر شستشوی کمکی می باشد.

بعلاوه دارای تایمر تاخیر 24 ساعته برای راحتی شما می باشد. سنسورهای هوشمند قادر هستند سطح کثیفی و حتی تعداد ظروف را تشخیص دهند و براساس آن مقدار آب مورد نیاز را برای شستشو استفاده خواهد کرد و تا زمانی شستشو به طور مطلوب انجام نگیرد دستگاه متوقف نمی شود.

فیلتر هوشمند یکپارچه Hotpoint به صورت کاملا هوشمندانه، بهداشتداخلی ماشین ظرفشویی را تضمین می کند. این سیستم سه مرحله ای، سیستم تصفیه را تشکیل می دهد که دستگاه را تمیز نگه می دارد و باعث می شود که انرژی کارآمد نیز باقی بماند.

بنابراین دیگر با شستشوی دستی طروف خود خداحافظی کنید زیرا این ماشین ظرفشویی هاتپوینت با ظیف وسیعی از ویژگی های مختلف برای سهولت استفاده و راحتی کار شما طراحی شده است و یک انتخاب عالی برای خانوارهای مختلف می باشد که همانند یک دستیار کمکی در آشپزخانه شما عمل خواهد کرد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین ظرفشویی 14 نفره هاتپوینت مدل FDUD43133P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *