لیوان فانتزی نی دار 6 عددی

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

243.000 تومان

توضیحات

لیوان فانتزی نی دار شیشه ای

با گرم شدن هوا استفاده از نوشیدنی های خنک نیز بسیار بیشتر خواهد شد به همین منظور لیوان مخصوص نوشیدنی می تواند لذت بیشتری به ما بدهد. لیوان ها معمولا در طرح های مختلف و مدلهای متنوعی در بازار موجود می باشند اما یکی از مدلهایی که جدیدا به بازار عرضه شده است و مخصوص استفاده برای آبمیوه ها و نوشیدنی هاست، لیوان فانتزی نی دار می باشد که از طراحی بسیار منحصر به فردی بهره می برد.

لیوان فانتزی نی دار شیشه ای (1)

این لیوان فانتزی نی دار از جنس بلور می باشد و یکی از محصولات فانتزی بی نظیر برای آشپزخانه و پذیرایی ها است که با استفاده از آن می توانید از مهمانان خود استقبال فوق العاده ای داشته باشید. در تابستان نوشیدن یک لیوان آبمیوه با این لیوان های فانتزی می تواند لذت فراموش نشدنی برای شما به ارمغان آورد و تجربه ی جدیدی را از نوشیدنی های مورد علاقه خود داشته باشید.

جذاب ترین لوازم آشپزخانه در این لینک

کلیک کنید

لیوان فانتزی نی دار شیشه ای (2)

طراحی منحصر به فرد و ظاهر بسیار زیبای این لیوان های فانتزی نی دار موجب شده تا محبوبیت زیادی را در بین خانواده های ایرانی کسب کند. البته در هتل های مجلل و رستورانهای خارجی از این لیوان های فانتزی نی دار برای پذیرایی از مشتریان خود استفاده می کنند. بنابراین اگر می خواهید از لیوان های متفاوت و جدیدی برای نوشیدنی های خود استفاده کنید این لیوان های فانتزی نی دار می تواند بسیار مناسب باشند.

لیوان شربت خوری نی دار

این محصول هم اکنون در بسته بندی های 6 عددی در فروشگاه اینترنتی ماه بانو موجود می باشد و در صورت پسند این لیوان فانتزی نی دار، ماه بانو در سریعترین زمان ممکن آن را در اختیار شما قرار خواهد داد. این لیوان های فانتزی به صورت نی سرخود طراحی شده است و با پایه های بسیار شکیل، یک لیوان متفاوت از آنچه تا به حال دیده اید می باشد.

با این دلمه پیچ سفره ای آراسته داشته باشید

کلیک کنید

لیوان فانتزی نی دار شیشه ای

لیوان فانتزی نی دار محصول  شرکت World Glass است که از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار است حتی در برابر حرارت نیز مقاوم می باشد و قابلیت قرار گرفتن در مایکروویو را نیز دارد. بنابراین با داشتن این محصول دیگر نیازی به نی برای نوشیدنی های خود نخواهید داشت. این لیوان ها برای بچه ها بسیار مفید می باشد زیرا دیگر نگران ریختن آبمیوه ها بر روی فرش های خود نخواهید بود.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 300 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیوان فانتزی نی دار 6 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *