سرویس قابلمه 27 پارچه گرانیتی VMF درب پروانه ای

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

سرویس قابلمه 27 پارچه VMF آلمان | مطمئنا در هر آشپزخانه ای، نیاز به قابلمه و ماهی تابه بسیار ضروری می باشد. کسانی که به آشپزی علاقه دارند و می خواهند همواره غذاهای لذیذ و خوشمزه ای را برای خود و خانواده آماده کنند به خوبی می دانند یکی از ابزارهای لازم داشتن قابلمه های باکیفیت می باشد. قابلمه هایی که هم استاندارد باشند و هم اینکه از لحاظ بهداشتی، سلامتی ما را تضمین کنند. فروشگاه اینترنتی ماه بانو، نمایندگی وی ام اف در بانه را برعهده دارد و بسیاری از لوازم آشپزخانه وی ام اف را ارائه می دهد.

سرويس قابلمه wmf درب پروانه ای (3)

همانظور که می دانید ظروف پخت و پز در انواع مختلفی از مدلها در بازار وجود دارد و نسبت به گذشته انتخاب کمی سخت شده است. امروزه ظروف پخت گرانیتی علاوه بر اینکه جدیدترین پوشش به حساب می آید، بسیار بهداشتی نیز می باشند. در واقع می توان گفت پوشش گرانیتی از استاندارد ترین پوشش ها در ظروف پخت و پز می باشد.

سرویس قابلمه 27 پارچه VMF آلمانی با جنس گرانیت

ویژگی هایی که پوشش گرانیتی نسبت به پوشش های تفلون و سرامیکی دارد این است که بسیار نچسب تر و به روغن کمتری نیاز دارند. همچنین ظروف گرانیتی، بسیار بادوام تر و از استحکام بیشتری برخوردار هستند که می تواند سالهای طولانی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین نسبت به سایر پوشش ها بسیار بهداشتی تر هستند و اجازه نمی دهد طعم غذا تغییر کند.

سرویس قابلمه 20 پارچه گرانیتی VMF را نیز از این لینک مشاهده کنید

سرویس قابلمه 27 پارچه گرانیتی VMF درب پروانه ای یک سرویس قابلمه کامل از ظروف پخت و پز برای هر آشپزخانه ای می باشد. با داشتن این سرویس قابلمه گرانیتی وی ام اف دیگر نیازی به خرید تکی قابلمه نخواهید داشت زیرا این سرویس قابلمه وی ام اف چهار سایز مختلف قابلمه را شامل می شود و می توانید بسته به جمعیت خانواده خود از هرکدام آنها استفاده کنید. همچنین خرید سرویس قابلمه نسیت به خرید تکی از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر می باشد و نیاز به هزینه کمتری دارد.

سرويس قابلمه wmf درب پروانه ای (2)

همانگونه که در تصاویر می بینید این سرویس قابلمه وی ام اف شامل چهار قابلمه در سایزهای 20، 24، 28 و 32 سانتی متر می باشد که کوچکترین قابلمه آن سایز 20 و بزرگترین آن سایز 32 می باشد. همچنین دارای یک عدد ماهی تابه دسته دار سایز 28 سانتی متر می باشد که برای انواع غذاهای سرخ کردنی قابل استفاده است. ماهی تابه رژیمی سایز 32 یکی دیگر از اقلام همراه این سرویس قابلمه دبلیو ام اف می باشد، همچنین شامل یک مرغ سرخ کن بیضی شکل، یک ماهی پز و سرویس کفگیر و ملاقه می باشد. همچنین به همراه این سرویس قابلمه WMF چهار عدد دستگیره و یک پیشبند وجود دارد که در امر آشپزی به شما کمک می کند. قیمت سرویس قابلمه وی ام اف در بانه اختلاف فراوانی با سایر شهرهای ایران علی الخصوص بازار تهران داشته و از لحاظ اقتصادی خرید سرویس قابلمه وی ام اف از بانه می تواند بسیار به صرفه باشد.

دربهای این سرویس قابلمه گرانیتی وی ام اف از جنس پیرکس بوده که دور آن را یک حلقه استیل فراگرفته است و از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند، همچنین دستگیره دربها به شکل پروانه ای می باشد که به راحتی می توانید درب را برداشته و دوباره سر جای خود قرار دهید. دستگیره قابلمه از جنس استیل می باشد که جابه جایی آنها را بسیار آسان کرده است.

سرویس قابلمه 9 پارچه گرانیتی VMF در این لینک

کف قابلمه ها این سرویس قابلمه WMF دارای شعله پخش کن می باشد بدین معنی که شعله را به طور یکنواخت پخش خواهد کرد و دما را کاملا یکسان انتقال می دهد. شستشوی این ظروف بسیار آسان می باشد زیرا پوشش گرانیتی آن از چسبیدن غذا جلوگیری می کند و کافیست آنها را زیر شیر آب گرم بگیرید تا همانند روز اول به نظر برسند. پوشش گرانیتی این سرویس اجازه خط و خش خوردن را نمی دهد و حتی می توانید با قاشق یا کفگیر استیل نیز از آنها استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید سرویس قابلمه ارزان از بانه هستید پیشنهاد ما خرید سرویس قابلمه ارزان وی ام اف می باشد.

این سرویس قابلمه 27 پارچه VMF در پنج رنگ بسیار شیک صورتی، کرم، سبز، بنفش و مشکی هم اکنون در فروشگاه اینترنتی ماه بانو موجود می باشد و چون در ساخت آنها از تکنولوژی نانو استفاده شده است به هیچ عنوان رنگ آنها تغییر نخواهد کرد، همچنین رنگ بندی متنوع این سرویس قابلمه وی ام اف به شما اجازه می دهد تا به راحتی با دیگر وسایل آشپزخانه خود ست کنید و یک دکوراسیون زیبایی را در آشپزخانه خود فرآهم کنید.

زوج هایی که به دنبال خرید جهیزیه از بانه هستند، این سرویس قابلمه گرانیتی دبلیو ام اف می تواند گزینه بسیار مناسبی برای آنها باشد زیرا هم از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشد و هم اینکه یک سرویس قابلمه کامل است که شما را از خرید سرویس قابلمه های دیگر بی نیاز خواهد کرد. این سرویس قابمله مارک VMF، ساخت آلمان بوده که دارای 18 ماه گارانتی بی قید و شرط می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرویس قابلمه 27 پارچه گرانیتی VMF درب پروانه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *