سرویس قابلمه 25 پارچه گرانیتی MGS مدل GERMANY

(دیدگاه کاربر 1)
موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا امروزه لوازم مختلفی برای راحتی کارهای روزانه ما ساخته شود. خصوصا این پیشرفت تکنولوژی در لوازم خانگی و آشپزخانه به چشم می خورد. قابلمه ها نه تنها یکی از وسایل مورد نیاز برای پخت و پز می باشد بلکه وجود آنها در هر آشپزخانه ای ضرورت دارد. بنابراین اگر چنانچه قصد خرید قابلمه را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید زیرا که یکی از بهترین قابلمه های موجود در بازار بانه را به شما معرفی می کنیم. دارای تنوع بسیاری در سایز و رنگ هست که از لینک مشخص شده می توانید از آنها هم بازدید نمایید.

سرویس قابلمه 25 پارچه گرانیتی (3)

اما امروزه نیازی نیست به صورت تکی اقدام به تهیه قابلمه های مورد نیاز خود بکنید زیرا سرویس قابلمه ها در مدلهای مختلف و تعداد متفاوت به بازار عرضه شده است که اگر بخواهیم تکی آنها را خریداری کنیم هزینه زیادی را در برمیگیرد. به عبارت دیگر قیمت قابلمه به صورت سرویس بسیار ارزانتر می باشد و می تواند در هزینه های شما صرفه جویی به عمل آورد.

قیمت و خرید انواع نوشیدنی ساز ها در این لینک

سرویس قابلمه 25 پارچه گرانیتی (2)

مسلما هر کسی دوست دارد که یک سرویس قابلمه کامل را برای آشپزخانه خود خریداری کند به گونه ای که او را از خرید دوباره قابلمه بی نیاز کند. به همین منظور ما سرویس قابلمه 25 پارچه گرانیتی MGS مدل GERMANY را به شما پیشنهاد می کنیم که نسبت به سرویس هایی که تاکنون دیده اید ظاهری متفاوت و بسیار شیکی را دارا می باشد و جزء جدیدترین سرویس هایی است که به بازار ارائه شده است. این سرویس، کامل می باشد و هر آنچه که برای پخت و پز لازم دارید در این سرویس قابلمه می توان یافت و از آن استفاده کرد. لذا چنانچه خرید قابلمه گرانیتی در برنامه شما می باشد، خرید این سرویس قابلمه ام جی اس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. قیمت قابلمه گرانیتی ام جی اس در فروشگاه اینترنتی ماه بانو بسیار ارزان بوده و با بودجه کمی می توانید صاحب جدیدترین قابلمه MGS شوید.

سرویس قابلمه MGS (1)

جنس قابلمه های این سرویس، گرانیتی می باشد که با تکنولوژی نانو ساخته شده است و گرانیت از جمله جدیدترین پوشش هایی است که در ساخت قابلمه ها از آن استفاده می شود. امروزه خرید قابلمه گرانیتی بیشترین متقاضی را نسبت به قابلمه های سرامیکی دارد زیرا که بهترین و جدیترین پوشش می باشد.

خرید بهترین لباسشویی های موجود در بانه از این لینک

 پوشش گرانیتی داخل قابلمه؛ نچسبی خوب و ماندگاری بیشتر نسبت به سرامیک، مقاومت بیشتر در برابر سایش نسبت به تفلون، همچنین مشخصات بهداشتی بهتری نسبت به تفلون دارد. همچنین می توان بدون روغن نیز از آنها استفاده کرد بدون اینکه غذا را بسوزاند یا اینکه غذا به داخل آنها بچسبد. در واقع پوشش گرانیتی انقلابی را در تولید قابلمه ها ایجاد کرده است.

سرویس قابلمه MGS (2)

این سرویس قابلمه MGS شامل چهار نوع قابلمه در سایزهای 20، 24، 28 و 32 سانتی متر می باشد بعلاوه دارای یک ماهی تابه دو دسته سایز 28، یک ماهی تابه رژیمی سایز 32، مرغ سرخ کن سایز 38، ماهی پز سایز 38، سرویس کفگیر و ملاقه، یک جفت دستگیره و پیشبند مخصوص آشپزی می باشد.

سرویس قابلمه MGS (3)

همانطور که در تصاویر می بینید قالب این سرویس بسیار جدید و در عین حال شکیل می باشد، طراحی درب آنها نیز در نوع خود بسیار جالب توجه است که از پیرکس به همراه یک دور استیل ساخته شده است. در دو طرف درب سوراخ هایی وجود دارد، همچنین در دو سمت قابلمه نیز یک قسمت گودی مانند هست و زمانی که شما درب را به گونه ای قرار دهید که این سوراخهای درب روی قسمت گودی قابلمه قرار گیرد می توان از آن به عنوان آبکش استفاده کرد.

سرویس قابلمه 25 پارچه گرانیتی (1)

این سرویس قابلمه 25 پارچه گرانیتی MGS مدل GERMANY، یک سرویس بیار مناسب برای جهیزیه زوج های جوان می باشد. همچنین این سرویس در چهار رنگ بسیار زیبای صورتی، کرم، طوسی و پوست پیازی موجود می باشد. با یک دستمال کاغذی به راحتی تمیز می شوند چونکه نچسب بودن آنها باعث می شود که نیازی به سیم کشیدن نداشته باشد و کافیست آنها را زیر شیر آب گرم بگیرید تا کاملا تمیز و بهداشتی شوند. قابلیت استفاده با قاشق یا کفگیر استیل را نیز دارند بدون اینکه خط و خشی بردارند یا کدر شوند. به طور خلاصه خرید قابلمه باکیفیت می تواند سالهای سال در آشپزخانه به شما خدمت کند بنابراین پیشنهاد ما خرید قابلمه گرانیتی ام جی اس می باشد.

 

1 دیدگاه برای سرویس قابلمه 25 پارچه گرانیتی MGS مدل GERMANY

  1. محمد پاسخ

    دنبال دستگیره میگردم راهنماییم کنید لطفا

    • ماه بانو پاسخ

      سلام و عرض ادب
      دستگیره سری ها یا بدنه سرویس منظورتونه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *