سرویس آشپزخانه 9 پارچه استیل MGS

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

سرویس های آشپزخانه از جمله لوازم بسیار کاربردی در هر آشپزخانه ای می باشد. سرویس آشپزخانه 9 پارچه استیل MGS برای کسانی که دارای آشپزخانه ای کوچک و متوسط هستند بسیار مناسب است. این سرویس دارای اقلام اصلی برای نگهداری مواد غذایی شما می باشد و فضای کمی را در آشپزخانه ی شما اشغال خواهد کرد که به راحتی می توانید آنها را در کابینت آشپزخانه جاسازی کنید.

بهترین و زیباترین سرویس آشپزخانه 9 پارچه

سرویس-آشپزخانه-9-پارچه-استیل-MGS-(2)

این ست آشپزخانه MGS شامل یک عدد سطل بزرگ آشغال است که برای هر آشپزخانه ای لازم می باشد و چون تمام استیل است، به هیچ عنوان لکه برنخواهد داشت بعلاوه این سطل آشغال دارای پدال جهت باز و بسته کردن می باشد. یک عدد جا برنجی 10 کیلویی از دیگر اقلام این سرویس است که دارای پیمانه مخصوص نیز می باشد تا به سهولت بتوانید هر بار مقدار برنج مورد نیاز خود را بردارید.

خرید جا مسواکی دیواری در این لینک به آسانی یک کلیک

همچنین شامل سه عدد جای مخصوص قند، شکر و چای می باشد که جای قند نسبت به بقیه بزرگتر بوده و چون کاملا استیل می باشند این امکان را به شما می دهد تا همواره سالم و بهداشتی باشند، در واقع ویژگی خوبی که استیل دارد، این است که اجازه نمی دهد طعم مواد غذایی تغییر کند، همچنین در برابر رطوبت کاملا ضد زنگ هستند و می توانند برای سالهای طولانی مورد استفاده قرار گیرند.

چهار عدد جا حبوباتی از دیگر اقلام این سرویس آشپزخانه MGS می باشد که طراحی آنها به گونه ای است که به راحتی می توان موادی را که داخل آن نگهداری می کنیم مشاهده نماییم و به راحتی، ماده غذایی را که مد نظر داریم دسترسی داشته باشیم. به طور کلی این سرویس آشپزخانه دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشد و ورقه های استیل آن ضخامت کافی را دارند و در صورت وارد آمدن فشار و یا افتادن، دست نخورده باقی خواهند ماند. این سرویس آشپزخانه برای خانواده های کم جمعیت گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 3000 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرویس آشپزخانه 9 پارچه استیل MGS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *