دستگاه کوفته پیچ

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

13.500 تومان

توضیحات

خریداینترنتی دستگاه کوفته پیچ

کوفته جزء غذاهای سنتی ایرانی می باشد که غذای بسیار خوشمزه ای نیز می باشد. اما آماده کردن کمی سخت و وقت گیر است به همین دلیل بسیاری از بانوان ایرانی معمولا کمتر از این غذای سنتی استفاده می کنند. اما اگر ابزار مخصوص برای آماده کردن کوفته موجود باشد مطمئنا از این غذای لذیذ ایرانی بیشتر بهره خواهید برد.

خریداینترنتی دستگاه کوفته پیچ (3)

آماده کردن کوفته به روش دستی و سنتی علاوه برا اینکه وقت گیر و زمان بر است از لحاظ بهداشتی نیز بی عیب نیست بنابراین ما به شما ابزار مخصوص برای آماده کردن کوفته معرفی می کنیم که که کار را برای شما بسیار آسان خواهد کرد. دستگاه کوفته پیچ، ابزاری بسیار کاربردی برای سریعتر آماده شدن کوفته می باشد.

خریداینترنتی دستگاه کوفته پیچ (6)

با استفاده از این دستگاه تنها در عرض چند دقیقه کوفته های شیک و یکنواختی را برای خود و خانواده آماده کنید. آماده کردن کوفته به روش دستی دردسرهای خاص خود را دارد و معمولا کوفته های غیر یکسانی درست می شود که بعضی از آنها بزرگ و بعضی دیگر کوچک می باشند و این در پخت و پز آنها نیز تاثیر می گذارد و باعث می شود که کوفته های بزرگتر ناپخته بمانند و کوفته های کوچک بیشتر پخته شوند. بنابراین این دستگاه به شما کمک می کند تا پخت و پز کوفته ها را نیز برای شما راحت تر کند.

خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه به سادگی یک کلیک!

خریداینترنتی دستگاه کوفته پیچ (4)

همانگونه که در تصاویر می بینید روش آماده کردن این غذا بسیار آسان می باشد کافیست مخلفات کوفته را درون نیم دایره هایی که در دو طرف تعبیه شده است قرار دهید و سپس آنها را روی هم بگذارید تا کوفته هایی با قطر 4.5 سانتی متر در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از این دستگاه هر بار که مخلفات را می ریزید 4 کوفته ی شبیه به هم تحویل شما می دهد.

خریداینترنتی دستگاه کوفته پیچ (2)

کاربرد این دستگاه تنها برای کوفته نمی باشد بلکه به وسیله ی آن می توانید انواع بستنی، کیک های قالب دار، گوشت تو پر و … را آماده کنید. بنابراین اگر به آشپزی علاقمند هستید و دوست دارید کارها سریعتر پیش برود این دستگاه کوفته پیچ می تواند همانند یک دستیار هوشمند در آشپزخانه ی شما باشد و در آماده کردن غذاها به شما کمک کند.

بهترین ظرف عسل ریز اینجاست حتما ببینید!

خریداینترنتی دستگاه کوفته پیچ (5)

همان طور که می دانید در کوفته از گوشت قرمز، لپه، برنج، تخم‌مرغ، انواع سبزیجات معط (تره و مرزه)، آلو، مغزگردو و زرشک استفاده می‌شود، داخل آب این غذا زعفران و رب گوجه‌فرنگی بکار می‌رود. البته بسته به سلیقه ی افراد این مواد ممکن است کم یا زیاد شود و بعضیها به جای یکسری مواد از ادویه ها و مواد دیگری استفاده نمایند. بنابراین شما کافیست مخلفات کوفته را درون یک ظرف مخلوط نمایید و کار آماده کردن کوفته ها را به این دستگاه بسپارید.

ویژگی های دستگاه کوفته پیچ:

– تهیه ی انواع بستنی های توپی ، کیک های قالبی و هر گونه ماده خوراکی

– به وسیله آن می توانید گلوله های توپی به قطر 4/5 سانتی متر درست کنید

– استفاده بسیار آسان و سریع

– در عرض چند ثانیه کوفته های زیبا و یکنواخت درست کنید

توضیحات تکمیلی

وزن 250 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه کوفته پیچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *