دستگاه دلمه پیچ

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

28.215 تومان

توضیحات

دلمه پیچ دلمر

یکی از غذاهای مورد علاقه ی ما ایرانی ها دلمه می باشد و غذای بسیار لذیذی محسوب می شود که دارای خواص فراوانی نیز می باشد. همانطور که می دانید آماده کردن دلمه بسیار وقت گیر است و اکثر بانوان ایرانی با وجود اینکه دوست دارند حداقل در ماه چندین بار این غذای خوشمزه را برای خانواده ی خود آماده کنند اما به دلیل وقت گیر بودن آن معمولا از خوردن زیاد آن صرف نظر می کنند. اما اگر می خواهید کار را برای خود آسان کنید و یا اینکه اگر دوست دارید به مادرتون و یا همسرتون در آشپزخانه کمک کنید خرید دستگاه دلمه پیچ برای او بسیار کمک مناسبی است و او را خوشحال خواهید کرد.

دلمه پیچ از کجا بخرم (1)

قیمت دستگاه دلمه پیچ

با داشتن این دستگاه پیچ کردن دلمه برای شما بسیار آسان خواهد شد و در کمترین زمان ممکن می توانید یک غذای لذیذ و خوشمزه برای خو و خانواده تان آماده کنید. ویژگی خوب این دستگاه دلمه پیچ کارایی بسیار ساده ی آن می باشد کافیست برگ مو را داخل دستگاه بگذارید مواد دلمه را روی آن بریزید و دستگیره ی مخصوص دستگاه را به سمت پایین فشار دهید و دلمه ی آماده تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه به سادگی یک کلیک!

دلمه پیچ از کجا بخرم (2)

از این دستگاه دلمه پیچ برای سایر غذاهای مشابه که آماده کردن شبیه دلمه است مانند لازانیا، پیراشکی، رولت و … نیز استفاده کنید. بنابراین با داشتن این دستگاه آماده کردن بسیاری از غذاها برای شما بسیار راحت خواهد بود. مشکل دلمه پیچ کردن به صورت دستی این است که اندازه ی دلمه ها یکسان نبوده و این در پخت و پز آنها نیز تاثیر می گذارد و باعث می شود بعضی از آنها کامل پخته نشوند اما این دستگاه دلمه های یکسانی را تحویل شما خواهد داد.

قیمت دستگاه دلمه پیچ (1)

دلمه پیچ از کجا بخرم

اندازه یکسان دلمه ها علاوه بر اینکه پخت و پز آنها را آسان می کند، ظاهر زیبایی نیز به غذا می بخشد که خوردن آن را لذیذتر و خوشمزه تر خواهد کرد. بدنه این دستگاه دلمه پیچ از جنس پلاستیک فشرده است که دوام طولانی مدت آن را تضمین می کند. بنابراین اگر شاغل هستید و فرصت زیادی برای آماده کردن دلمه ندارید این دستگاه کمک حال شما خواهد بود و در واقع به این خاطر طراحی شده است تا آشپزی را برای شما آسان کند.

خرید اینترنتی فندک شارژی به آسانی یک کلیک!

دلمه پیچ دلمر

مواظب مدلهای تقلبی این دستگاه باشید که کیفیت بسیار پایینی را دارند و معمولا پس از چند بار استفاده کارایی خود را ازدست می دهند. دستگاه دلمه پیچ اورجینال را از ماه بانو بخواهید تا در کمترین زمان ممکن آن را به شما تحویل دهد و خریدی مطمئن داشته باشید.

برای مشاهده جاروبرقی فیلیپس مدل fc9170 بر روی این لینک کلیک کنید.

قیمت دستگاه دلمه پیچ (2)

ویژگیهای دستگاه دلمه پیچ :

استفاده آسان و راحت

بدون نیاز به برق و باتری

شستشوی آسان

حمل و نقل آسان

امکان استفاده در هر جا حتی مسافرت

صرفه جویی در زمان

تهیه غذاها و شیرینی های فانتزی

زیبا و فانتزی پیچیدن دلمه

آسان پیچیدن دلمه

توضیحات تکمیلی

وزن 350 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه دلمه پیچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *