جارو شارژی هیتاچی مدل PV-XC500

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

جارو شارژی هیتاچی | جارو شارژی ها یه دلیل سبک بودن و دسترسی آسان به آنها امروزه مشتریان خاصی را پیدا کرده است. در واقع ممکن است برای هر کسی پیش آمده باشد که بعضی اوقات برای تمیز کردن مکانهایی نیاز به یک جارو شارژی بی سیم احساس شود. ما در اینجا می خواهیم یکی از بهترین جارو شارژی های کمپانی هیتاچی ژاپن را به شما معرفی کنیم که از نظر عملکرد و ظاهری زیبا برای تمیز کردن منازل شما بسیار بی نظیر است.

جارو شارژی هیتاچی مدل PV-XC500 (1)

  جارو شارژی هیتاچی مدل PV-XC500 که محبوبیت زیادی در بین کاربران این مدل پیدا کرده است. این مدل به جارو شارژی عصایی معروف است. با وزن تنها 5.2 کیلو گرم و در دو رنگ بسیار ظریف مشکی و قرمز می توانید از فروشگاه ماه بانو سفارش دهید.

از جدیدترین ماشین لباسشویی های ما هم دیدن فرمایید

خرید اینترنتی جاروشارژی از بانه (1)

موتور فوق قدرت جارو شارژی هیتاچی

موتور این جارو شارژی نسبت به حجم آن بسیار قدرتمند است و هر گونه گرد و غبار روی موکتها و فرشها را به بهترین نحو جذب خواهد کرد. با وجو اینکه جارو شارژی هیتاچی مدل PV-XC500 کوچک و سبک است اما از راندمان بالایی برخوردار است. این محصول دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است و از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است.

خرید اینترنتی جاروشارژی از بانه (2)

طراحی جارو شارژی

مدل دسته این جارو شارژی کار کردن با آن را بسیار آسان کرده است و به راحتی می توانید آن را در اطراف خود حرکت دهید و به جارو زدن بپردازید. ویژگی منحصر به فردی که این مدل دارد این است که قابلیت تبدیل شدن به جارو شارژی دستی را دارد و می توانید از آن برای تمیز کردن داخل ماشین و یا جاهای باریک و نقاط کور استفاده کنید.

بهترین تلویزیون های سونی بانه در این لینک – کلیک کنید

جارو شارژی ارزان هیتاچی (1)

باطری جارو شارژی

این جارو شارژی از باطری لیتیومی 2500 میلی آمپر بهره می برد که امروزه یکی از پیشرفته ترین باطریهای موجود در بازار می باشد و دارای طول عمر زیادی است. به لطف این باطری لیتیومی می توانید تا 30 دقیقه به جارو زدن بپردازید که در جارو شارژی های قدیمی تر این زمان حداکثر 15 دقیقه بود.

جارو شارژی ارزان هیتاچی (2)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو شارژی هیتاچی مدل PV-XC500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *