جارو برقی فکر مدل 2000 Prestige ts

موجود در انبار
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

11.200.000 تومان

توضیحات

جارو برقی فکر مدل 2000 Prestige ts

حفاظت از محیط زندگی و محل کار در طول روز اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل استفاده از جارو برقی نیز بسیار ضروری است. شرکت فکر یکی از بهترین تولید کنندگان انواع و اقسام تجهیزات و لوازم برقی است که با همکاری چندین کشور امکان دسترسی و خرید بسیاری از لوازم برقی را برای خریداران در سراسر کشور فراهم کرده است. یکی از بهترین محصولات با کیفیت و کاربردی این شرکت که با طراحی منحصر به فردی تولید شده، جارو برقی فکر مدل 2000 Prestige ts است. این جارو به دلیل طراحی بی نظیری که دارد نگاه بسیاری از خریداران را به خود جذب کرده است. این محصول در ابعاد 400*280*290 میلی متر و با وزن 6.5 کیلوگرم تولید می شود. جنس بدنه بیرونی آن از پلاستیک فشرده بسیار مرغوب است و به همین دلیل جا به جایی و حمل و نقل آن بسیار روان و آسان است.

جارو برقی فکر مدل 2000 Prestige ts

علاوه بر این، چرخ های بزرگ تعبیه شده در زیر جارو برقی باعث جا به جایی و حرکت روان آن می گردد. این جارو دارای یک کیسه بزرگ 4.5 لیتری است که حجم بسیار بالایی محسوب می شود و برای چندین مدت طولانی و ساعات متوالی ظرفیت بسیار بالایی دارد. پس از پر شدن نیز از طریق شاخص تعبیه شده روی بدنه آن می توانید کیسه را از درون آن جدا کرده و تخلیه کنید. حتی در صورت لزوم می توانید آن را با مواد شوینده به راحتی بشویید.

قدرت مکش بسیار بالا و 2000 واتی این جارو برقی است و از توان مصرفی 500 وات استفاده می کند. با این قدرت مکش کلیه ذرات گرد و غبار با سرعت بالا و مکش بسیار ویژه جمع آوری می شود. حتی در صورتی که در منزل خود از موکت های پرز دار استفاده می کنید، با این قدرت مکش حتی ذرات گرد و غباری که به چشم دیده نمی شود هم جمع آوری می گردد. یکی از بهترین ویژگی های این محصول سازگار بودن با محیط زیست و تولید صدای بسیار کم و بدون آلودگی صوتی است. به گونه ای که صدای تولید شده هنگام کردن با آن 70 دسی بل است. به همین دلیل این جارو برقی برای منازلی که افراد مسن، نوزاد یا کودکان خردسال دارند، بسیار مناسب است. همچنین می توانید در ساعات مختلف شبانه روز و بدون ایجاد مزاحمت و سر و صدای زیاد از آن استفاده نمایید.

جارو برقی فکر مدل 2000 Prestige ts

مجهز شدن به فیلتر بهداشتی HEPA 13 یکی از مزیت های دیگری است که باعث افزایش محبوبیت این محصول شده است. با این فیلتر کلیه ذرات گرد و غبار، خاک، باکتری ها و … که حتی با چشم دیده نمی شود، از روی کلیه سطوح، زیر فرش و مبل و … را به راحتی جمع آوری می شود. همچنین به کمک این فیلتر هیچ گونه ذرات گرد و غبار هنگام کار کردن با جارو برقی از انتهای آن خارج نمی شود. این موضوع برای افرادی که به گرد و خاک حساسیت دارند، یا مبتلا به آلرژی و بیماری های تنفسی هستند، بسیار اهمیت دارد. یکی از فیلترهای دیگر تعبیه شده در این جارو برقی، فیلتر محافظت از موتور است. به کمک این فیلتر کلیه ذرات گرد و غبار درون محفظه ای جداگانه جمع می شود و از ورود آن به داخل موتور جارو برقی جلوگیری می کند. این ویژگی تاثیر زیادی در افزایش طول عمر جارو برقی و محافظت از قطعات آن دارد. علاوه بر این، سبب می شود که میزان مصرف انرژی برق نیز به حداقل برسد.

جارو برقی فکر مدل 2000 Prestige ts

طول سیم 8 متری این جارو برقی و شعاع عملکردی 8 متری، امکان جارو کردن سالن ها و اتاق های بزرگ را بدون نیاز به استفاده از سیم کابل های دیگر یا تعویض پریز به خریداران می دهد. همچنین با وجود لوله تلسکوپی با کیفیت که از جنس آلومنیوم است می توانید ارتفاع متناسب با محل تمیز کاری را تنظیم کنید و به آسانی حتی سطوح روی ارتفاع را تمیز کنید. این جارو تلسکوپی قابلیت 360 درجه را برای خریداران فراهم می کند به گونه ای که در جهات مختلف می توانید بچرخید و جارو کنید. برای شستشوی قسمت ها و شکاف های مختلف که دسترسی به آن ها سخت است، می توانید از سری ها و نازل های تعبیه شده روی آن استفاده کنید. این جارو برقی دارای سری مبلمان، سری مخصوص شکاف، برس قابل تنظیم کف است.

گردش هوای 33 لیتری این محصول باعث می شود که هنگام کار با جارو برقی کلیه ذرات و هوای آلوده در محیط جمع آوری شده تا هوایی سالم و تمیز استشمام کنید. برای خرید جارو برقی فکر مدل 2000 Prestige ts به صورت آنلاین، می توانید از طریق فروشگاه … اقدام کرده و محصول را با بسته بندی ایمن و کاملا سالم درب منزل دریافت کنید. کلیه قطعات و نازل ها و سری های این محصول درون محفظه مخصوصی نگه داری شده که آسیبی حین حمل و نقل به آن وارد نمی شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی فکر مدل 2000 Prestige ts”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *