جارو برقی سطلی هیتاچی 1800 وات مدل CV-945Y

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

جارو برقی سطلی هیتاچی 1800 وات مدل CV-945Y محصول کمپانی معروف هیتاچی ژاپن است این مدل با یک موتور قدرتمند 1800 واتی طراحی شده است که هم اکنون در رنگ بسیار زیبای خاکستری در فروشگاه ماه بانو موجود می باشد.  این جارو برقی دارای یک ظرفیت بالای گرد و غبار 18 لیتری همراه با یک چراغ نشانگر گرد و غبار است که این قابلیت را به کاربر میدهد تا هر زمان ظرفیت سطل جارو برقی پر شود اقدام به تخلیه ی آن کند این ظرفیت بالا قابلیت جمع آوری مقدار زیادی گرد و غبار را دارد.

خرید جارو برقی سطلی هیتاچی 1800 وات مدل CV-945Y (3)

همچنین عملکرد دمنده این جارو برقی دفع گرد و غبارهای سخت را با کمترین زحمت و در حداقل زمان ممکن آسان می کند. قدرت موتور 1800 واتی مدل CV-945Y باعث می شود محل اقامت شما به راحتی در یک لحظه تمیز شود. با استفاده از یک فیلتر پارچه ای، این دستگاه شما را از دست  ذرات گرد و غبار بزرگ و سخت خلاص خواهد کرد. شما همچنین می توانید این جارو برقی را برای استفاده بیشتر شستشو دهید بدون اینکه آب به موتور آن نفوذ کند. وزن این جارو برقی تنها 5.8 کیلو گرم است و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.

خرید اینترنتی جاروبرقی با ماه بانو بسیار آسان شده است.

جارو برقی سطلی هیتاچی 1800 وات مدل CV-945Y (2)

تمیز کننده ای کارآمد

این جارو برقی علاوه بر تمیز کردن منازل شما قابلیت استفاده در راهروها، پارکینگ، مساجد و سایر مکانهای بزرگ را داراست و با یک ظرفیت 18 لیتری می توانید زمان طولانی را به جارو زدن بپردازید. زمانی که مخزن جارو برقی پر شود بایستی خالی شود و خود جارو برقی بوسیله ی نشانگر تعبیه شده بر روی آن به شما اخطار می دهد. ویژگی دیگر مدل CV-945Y به کارگیری یک فیلتر پارچه ای است که در یک لحظه تمام ذرات گرد و غبار کوچک و بزرگ را به دام می اندازد. این فیلتر قابلیت شستشو را دارا می باشد و می تواند بارها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به لطف عملکرد دمنده ی فوق العاده ی آن شما می توانید به راحتی سخت ترین کثیفی ها را نیز از بین ببرید. جارو برقی هیتاچی مدل CV-945Y بدنه ی فلزی بسیار مستحکمی دارد و این اطمینان را به شما میدهد برای سالها عمر مفید داشته باشد.

خرید جاروبرقی هیتاچی با مناسب ترین قیمت از ماه بانو

خرید اینترنتی جارو برقی

فیلتر نانو تیتانیوم و هپا

جارو برقی هیتاچی مدل CV-945Y از دو نوع فیلتر مخصوص بهره می برد. فیلتر نانو تیتانیوم که قابلیت از بین بردن بوهای نامطبوع و باکتریها را داراست. در اثر جارو زدن قسمتهای مختلف هر خانه ای طبیعتا باکتری ها و قارچها مختلفی درون مخزن جارو برقی جمع خواهند شد که باعث ایجاد بوهای نامطبوع خواهد شد اما با استفاده از این فیلتر نانو تیتانیوم کوچکترین ذرات گرد و غبار و باکتریها از بین خواهند رفت و محیطی کاملا بهداشتی و سالم را برای شما فرآهم می کند. فیلتر دوم پارچه ای است که فیلتر HEPA نام دارد و مخصوص به دام انداختن ریزترین ذرات گرد و غبار است اما قابلیت عبور مولکولهای هوا رادارند تا از این هوای خروجی به عنوان دمنده استفاده شود.

سایر امکانات

این دستگاه دارای لوله ی خرطومی طولانی است که به هیچ عنوان پیچ نمی خورد و قابلیت چرخش 360 درجه ای را داراست همچنین لوله ی تلسکوپی که قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد و سلیقه ی کاربر دارد. دارای پارویی بزرگی جهت جارو کردن فرش و موکت است که بر روی آن یک دکمه ی قابل تنظیم نیز برای خروج و ورود برس زیر پارویی در نظر گرفته شده است.  علاوه بر این پارویی مخصوص نظافت فرش و موکت پارویی های دیگری نظیر پارویی مخصوص گردگیری پرده و مبل و … در لوازم جانبی جاروبرقی هیتاچی به چشم می خورد. میزان صدای تولیدی این جارو برقی بسیار پایین است و اصلا شما را اذیت نخواهد کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو برقی سطلی هیتاچی 1800 وات مدل CV-945Y”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *