تلویزیون 40 اینچ فیلیپس pfs6609

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

تلویزیون فیلیپس pfs 6609 با اندازه 40 اینچ صفحه دارای ویژگی های زیادیست.در واقع شرکت سازنده سعی را بر آن داشته که این مدل را به تکنولوژی های جدید و جذاب مجهز کرده و مدلی متفاوت را به بازار عرضه کند.به برخی ویژگی ها را به صورت جزئی ذکر می کنیم و در ادامه به توضیح مفصل می پردازیم.

[media type=”aparat” id=”RD0rz”]

 

سایز صفحه نمایش این تلویزیون 40 اینج یعنی 102 سانتی متر است.

جنس صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت نمایش تصاویر فول اچ دی را داراست. ( Full HD LED TV ).

از سی پی یو دوال کور بهره می برد (Dual Core).

رزولوشن صفحه نمایش آن 1920*1080 است.

قابلیت نمایش 3D را داراست.

هوشمند هست یعنی قابلیت اتصال به اینترنت دارد و سیستم عامل آندرویید بر روی آن نصب شده است.

اینم لینک سازنده آن است.

تلویزیون 40 اینچ فیلیپس مدل pfs 6609

ام بی لایت آمده تا دید شما به نگاه کردن به تلویزیون را برای همیشه متحول کند

Ambilight کی از جدیدترین فن آوری های به کار برده شده در تلویزیون است که به کمک ان می توانید از نگاه کردن به برنامه های تلویزیونی بیشترین لذت رو ببرید.در واقع این فن آوری مخصوص تلویزیون های ساخت فیلیپس بوده و به کمک لامپ های تعبیه شده در پشت تلویزیون زاویه دید شما را بازتر کرده . باعث می شود لذت دو چندانی از نگاه کردن به برنامه محبوب خود ببرید.

تلویزیون 40 اینچ فیلیپس مدل pfs 6609

این تلویزیون از قاب و بدنه بسیار باریکی بهرمند است و این ویژگی باعث زیبایی بیشتر این تلویزیون شده و قطعا از داشتن آن در اتاق خود حتی در حالت خاموش لذت خواهید برد.اگر برای دکور منزل خود هزینه کرده اید و این مورد برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است تهیه این مدل خوش ساخت و خوش فرم به شما پیشنهاد می شود.

تلویزیون 40 اینچ فیلیپس مدل pfs 6609

دریافت تصویر دیجیتالی بسیار صاف و شفاف

اگر شما عاشق دیدن برنامه های ورزشی یا فیلم های اکشن باشید که تغییر تصاویر در آنها به سرعت انجام می گیرد باید تا به حال بارها گیر کردن یا تار شدن تصویر تلویزیون منجر به اذیت شما شده باشد.این تار شدن نه تنها شما را از دیدن برنامه مورد علاقتون خسته می کند بلکه غیر مستقیم به چشمهای شما هم آسیب می رساند.در مدل pfs6609 فیلیپس از تکنولوژی Digital Natural Motion که یک موتور تقویت تصویر هست بهره گرفته که منجر به دریافت تصویری واضح و شفاف می شود و شما بدون نگرانی پای برنامه مورد علاقه خود نشسته و از آن لذت ببرید.

تلویزیون 40 اینچ فیلیپس مدل pfs 6609

400Hz pmr برای تصاویر با حرکت ملایم

با این تلویزیون هیچ چیز نمی تواند مانع ترشح آدرنالین هنگام بازی شود.با تکنولوژی ها و قابلیت های به کار رفته در این مدل عاشقان بازی می توانند با خیال راحت کنسول خود را به تلویزیون متصل کرده و از کیفیت تصویر حرکت روان و شفاف آن لذت ببرند و از مشکلاتی که با نسل های قبل تر تلویزیون هنگام بازی داشتند راحت شوند.

تلویزیون 40 اینچ فیلیپس مدل pfs 6609

با تصویر 3D واقعی تجربه ای را به دست خواهید آورد که مثال نزدنی خواهد بود

فناوری فعال سه بعدی ، کنتراست عالی و عمق تصویر شفاف در کنار تصویری روان و بدون گیر تصویری سه بعدی به معنای واقعی و با لذت فراوان را برای شما به ارمغان می آورد.اگر قبلا از ویژگی 3 بعدی در تلویزیون ها خاطره ای جالب نداشتید با این تلویزیون آن را فراموش کرده و مجدد با سه بعدی دوست شوید.

 

با این تلویزیون هوشمند دنیایی جدید برای کشف کردن روبروی شماست

دیگر نیازی نیست مثل تلویزیون های قدیمی به برنامه های پخش شده تلویزیون اکتفا کنید.تلویزیون 40 اینچ فیلیپس مدل pfs6609 را به اینترنت متصل کرده و با گشت و گذار در اینترنت فیلم مورد علاقه خود را آنلاین ببینید.با این ویژگی دیگر پای تلویزیون حوصله تان سر نخواهد رفت.

 

برنامه MyRemote راهی آسان و هوشمندانه برای کنترل این تلویزیون هوشمند

تلویزیون 40pfs6609 خود را به راحتی با گوشی یا تبلت خود کنترل کنید.محتوای درون گوشی خود را به اشتراک گذاشته و بر روی تلویزیون مشاهده کنید.این قابلیت به حدی جذاب است که مطمئنیم از آن شگف زده خواهید شد.

 

قابلیت Wi-Fi Miracast™ – صفحه نمایش گوشی خود را بر روی تلویزیون ببینید.

هر چیزی که درون گوشی خود دارید را می توانید با این تلویزیون با جمع حاضر به اشتراک بگذارید.در واقع می توانید از آن مثل یه لوح استفاده کنید.ویدئو عکس بازی و ….

 

تصاویر رو همزمان بر روی چند صفحه شیر کنید

شما می توانید با کمک تکنولوژی جدید در این تلویزین فیلیپس و بهره گیری از وای فای همزمان تصویر پخش شده را ( مثلا از یک دستگاه دیجیتال ) با تلویزیون دیگه به اشتراک بگذارید و یا برنامه های ضبط شده را منتقل کنید.در واقع این مدل شگفت انگیز همانند یک سرور عمل کرده و با تلویزیون دیگر تبادل اطلاعات خواهد کرد.

 

با موتور جدید تصاویر را واضح تر ببینید و تصاویر را موشکافی کنید.

با این قابلیت شما می توانید رنگ ها را واضح تر ، روشنایی ها را روشن تر تاریکی ها را تاریکتر و عمق تصویر را بهتر درک کنید.

 

همچنین اگر برای خرید تلویزیون به مشاوره نیاز دارید ما در کنار شما هستیم.با ما تماس بگیرید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون 40 اینچ فیلیپس pfs6609”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *