تلویزیون ال جی  50up8150

بازگشت
  • ارسال توسط خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خرید از بانه | بورس لوازم خانگی بانه | فروشگاه اینترنتی ماه بانو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

برای قیمت تماس بگیرید

توضیحات

تلویزیون ال جی  50up 8150

یکی از تجهیزات و وسایل مهم برای هر منزل و حتی دفاتر کار، خرید تلویزیون است. با روی کار آمدن انواع و اقسام شرکت های تولید کننده انواع وسایل برقی و تلویزیون، کمپانی ال جی است. یکی از بهترین محصولات این شرکت که قطعات آن توسط کشور مصر در سال 2021 میلادی تولید و مونتاژ شده، تلویزیون ال جی 50 up 8150 است. این تلویزیون 50 اینچی کوچک ترین تلویزیون در بین تلویزیون های سری up 8150 است. این تلویزیون با ظاهری منحصر به فرد و با پایه های جانبی وسط تولید شده است. به گونه ای که می تواند به خوبی تعادل تلویزیون را حفظ کند. علاوه بر این، برخی افراد پایه های دو طرف را ترجیح می دهند که ال جی برای افزایش اعتماد این افراد نیز تلویزیون را با پایه های دو طرف نیز تولید کرده است.

تلویزیون ال جی  50up 8150

تلویزیون ال جی up 8150 دارای نمایشگر LED تخت و با کیفیت تصویر 4K HDR است. این نمایشگر دارای نور پس زمینه Direct LED است. به کمک این تکنولوژی کلیه قسمت های تاریک در صحنه های مختلف با کیفیت بسیار مطلوب نمایش داده می شود. علاوه بر این، این تلویزیون دارای تکنولوژی Active HDR است، به گونه ای که از سایر فرمت های پیشرفته از جمله HDR 10 Pro و HLG نیز پشتیبانی می کند.

میزان رزولوشن (دقت تصویر) نمایشگر 3840*2160 پیکسل است و بدیهی است که هر چه رزولوشن بالاتر باشد، تصاویر با جزئیات بسیار بالاتری نمایش داده می شود. این تلویزیون مقرون به صرفه از تکنولوژی Image Enhancing نیز برای بهبود و ارتقاء کیفیت تصاویر نیز استفاده می کند. همچنین وجود تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping نیز تاثیر زیادی در بهبود عمق محتواهای HDR دارد. کمپانی LG این تلویزیون را به یک پردازنده 4 هسته ای از نوع Quad Core Processor 4k مجهز شده است. این پردازنده قادر است که به بهترین نحو به پردازش تصاویر پرداخته و با حذف نویز تصاویر باعث نمایش تصاویر با کیفیت بالا می شود. یکی از فناوری های دیگر به کار رفته در این تلویزیون 4k Up Scaling است.

تلویزیون ال جی  50up 8150

با این ویژگی حتی در صورتی که کیفیت تصاویر کم تر از 4k هم باشد، رزولوشن آن را افزایش داده و به بهترین نحو نمایش می دهد. همچنین تلویزیون ال جی up 8150 به فناوری AI Brightness control نیز مجهز شده که سبب می شود کیفیت و نور صفحه نمایشگر با توجه به محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد تنظیم شود. وجود فناوری LG Local Contrast نیز تاثیر زیادی در بهبود کنتراست تصاویر دارد. در واقع به کمک این فناوری صحنه های تاریک نیز به بهترین نحو پردازش شده و با کیفیت و جزئیات بالا نمایش داده می شود. به کمک فناوری film maker نیز تصاویر و صحنه های مختلف فیلم ها دقیقا مشابه با آن چه مد نظر سازنده فیلم بوده، نمایش داده می شود.

تلویزیون ال جی  50up 8150

تلویزیون ال جی up 8150 با وجود قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، از کیفیت صدای بسیار مطلوبی برخودار است. این تلویزیون به سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات مجهز شده است. علاوه بر این، این سیستم صوتی از جدیدترین فناوری های به روز دنیا از جمله DTS و Dolby Digital هم پشتیبانی می کند. پشتیبانی از این دو فرمت تاثیر بسیار زیادی در افزایش کیفیت صدای خروجی دارد. همچنین به کمک فناوری Ultra Surround صدای فراگیر و همه جانبه ای را در محیط پخش می کند. تلویزیون ال جی 50 up 8150 برای انتقال صدا روی ساندبارها از پورت اپتیکال و HDMI ARC هم پشتیبانی می کند. اتصال به وسیله این درگاه ها می تواند کیفیت صدای خروجی را تا حد زیادی بهبود بخشد. همچنین قادر است که صدای 5.1 کاناله ای را به بهترین نحو پخش کند.

تلویزیون ال جی  50up 8150

یکی از بهترین مزیت های تلویزیون ال جی 50 up 8150 قابلیت استفاده از تکتولوژی Bluetooth Surround Ready است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا دو بلندگو را به تلویزیون متصل کرده و با پخش صدایی قدرتمند هنگام تماشای مسابقات ورزشی تجربه ای هیجان انگیز داشته باشید. یکی از فناوری های دیگر موجود در این سیستم صوتی قابلیت AI Acoustic Tuning است. این تکنولوژی صدای محیطی که تلویزیون در آن محیط قرار دارد، پردازش کرده و با توجه به صدای محیط صدای با کیفیتی را پخش می کند. به کمک فناوری clear voice III نیز صدای دیالوگ ها تقویت شده و همان طور که مد نظر سازنده فیلم بوده پخش می شود. در واقع این تکنولوژی به تقویت دیالوگ ها می پردازد.

تلویزیون ال جی  50up 8150

تلویزیون ال جی up 8150 به دلیل مجهز شدن به سیستم عامل Web OS جزء تلویزیون های هوشمند و به روز در دنیا محسوب می شود. به کمک این سیستم عامل به راحتی می توانید به WIFI متصل شده و سایر برنامه های به روز و مورد علاقه خود را دانلود و مشاهده کنید. با وجود مرورگر وب نیز می توانید در وب سایت های مختلف جستجو کرده و مشاهده نمایید. اگر به تماشای مسابقات ورزشی نیز علاقه دارید، به کمک فناوری sport alert می توانید از زمان پخش برنامه های ورزشی مطلع شوید.

تلویزیون ال جی  50up 8150

تلویزیون ال جی up 8150 از فناوری ها و ویژگی های بازی نیز پشتیبانی می کند. به کمک تکنولوژی های ALLM و Auto Low latency mode برای ارائه input lag برای اتصال کنسول بازی بسیار مناسب است. این ویژگی به کمک حالت HGIG نیز تجربه ای بسیار مطلوب را برای کسانی که به بازی کردن با تلویزیون علاقه دارند، فراهم می کند. به کمک حالت HGIG بازی طراحی شده با همان کیفیت و ویژگی هایی که مد نظر سازنده بوده، ارائه می شود.

به کمک فناوری Input lag پایین این تلویزیون نیز امکان اتصال کنسول بازی نیز فراهم شده است. به گونه ای به بهترین نحو می توانید بهترین عکس العمل را حین اجرای بازی از خود نشان دهید. با استفاده از قابلیت Game Optimizer نیز می توانید به بهترین نحو تنظیمات بازی را به صورت دستی یا اتوماتیک تنظیم کرده و حتی بهینه سازی کنید. همچنین با این قابلیت همه بازی ها با تاخیر کم تر، بدون مکث و کاملاً روان پخش و اجرا شود

تلویزیون ال جی up 8150 هوشمند از اینترنت اشیا یا IOT نیز پشتیبانی می کند. به کمک این قابلیت می توانید تمام وسایل هوشمند در منزل خود را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. همچنین به کمک پردازشگر 4 هسته ای در این تلویزیون به هوش مصنوعی THIN Q نیز مجهز شده که قابلیت اجرای بسیار کارها را به صورت هوشمند دارد. برای نمایش محتوای تصاویر تلفن همراه IOS و اندروید خود را می توانید با استفاده از قابلیت Screen share روی تلویزیون نمایش دهید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی  50up8150”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *